וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה ב-2:00 עוברים לשעון קיץ: כך תזיזו את השעון בסמארטפון שעה קדימה

26.3.2020 / 18:35

למרות הצעת החוק, ישראל תחזור לשעון קיץ ותזכה בשעה נוספת של אור יום. בשעה 2:00 לפנות בוקר, מחוגי השעון יזוזו שעה אחת קדימה ל-3:00 ובכך נפסיד שעת שינה. כך תעבירו את השעון בסמארטפון שלכם לשעון הקיץ

כך תעדכנו ידנית את שעון החורף בסמארטפון/מערכת וואלה! News

(בסרטון: כיצד לעבור לשעון חורף, אולם המעבר לשעון קיץ זהה)

הסמארטפונים שלנו חכמים מספיק להראות לנו את השעה, אבל לכולנו כבר יצא, לפחות פעם בחיים, להתעורר מאוחר בבוקר ולגלות שהשעון מעורר שלנו לא צלצל או שהשעון כלל לא מכוון. למרות הצעת החוק לדחות את שעון הקיץ בחודש ימים, מסתמן כי היום (חמישי) ישראל עוברת לשעון קיץ וכולנו נפסיד שעת שינה כשמחוגי השעון יזוזו שעה אחת קדימה. שעון הקיץ ימשך עד יום ראשון, ה-25 באוקטובר בשעה 2:00. הרשתות הסלולריות מציעות למשל לגבות אירועים חשובים של היומן בסמארטפונים, כי ייתכנו שיבושים בהתראות (התראה על פגישה של 8:00 בבוקר תפעל ב-9:00 וכו').

עוד מרביתנו נהנים מעדכון אוטומטי של השעון בהתאם לאזור הזמן שלנו, לא בטוח שהעדכון לשעון חורף ייכנס לתוקף ולכן מומלץ - אם אתם מעוניינים לקום בזמן ולא לפספס שעת עבודה - לעדכן את השעה ידנית. במהלך היום ניתן יהיה להחזיר את העדכון האוטומטי ללא חשש. בין אם יש לכם מכשיר אייפון או מכשיר אנדרואיד, כך תוכלו להזיז את השעה בסמארטפון שלכם.

עוד בוואלה! TECH

"מי מוכר מעיל של וולט": ברשת מנסים למצוא דרכים לעקוף את הגבלת ה-100 מטרים

לכתבה המלאה

אנדרואיד

היכנסו לתפריט ההגדרות (Settings) וחפשו ברשימה את אפשרות "תאריך ושעה" (Date and Time). לאחר שנכנסתם אליה, בטלו את אפשרות "תאריך ושעה אוטומטיים" (Automatic Date and Time). בחרו את אזור הזמן הנכון ואז את השעה הרצויה.

מאחר ויש לא מעט סוגים שונים של מערכת ההפעלה אנדרואיד ואינספור גרסאות, התפריטים עלולים להיות שונים מעט אחד מהשני. אם אתם לא מוצאים את תפריט עדכון התאריך והשעה, הוא כנראה מסתתר בתוך תפריט אחר. חפשו את "אפשרויות נוספות" בתפריט וכנראה תמצאו את מה שאתם מחפשים שם.

החלפת שעון אנדרואיד. -, צילום מסך
מראה התפריטים משתנה בין מכשירי אנדרואיד, אבל הניווט כמעט זהה./צילום מסך, -

אייפון

כדי לעדכן שעה ידנית במערכת ההפעלה iOS היכנסו לתפריט ההגדרות (Settings) ובחרו באפשרות "כללי" (General). כעת מבין האפשרויות המוצגות לחצו על "תאריך ושעה" (Date & Time) וכבו את המתג של "כיוון אוטומטי" (Set Automatically). כעת בחרו באזור הזמן הנכון וכוונו ידנית את השעה הרצויה.

עדכון שעה ידני באייפון. -, צילום מסך
זה כנראה יתעדכן אוטומטית, אבל היו מקרים של תקלות בעבר./צילום מסך, -
  • עוד באותו נושא:
  • שעון קיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully