וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולי הייתה צריכה להשקיע יותר באמנים": הפסל של רגב עורר לעג ברשת

איחלתם מזל טוב לחברת הכנסת והשרה מירי רגב? היום (שני) חוגגת רגב יום הולדת 54 ובמהלך החגיגות בכנסת, קיבלה השרה פסל בדמותה שעוצב על ידי הפסל הרשמי של מלך מרוקו. התגובות ברשת לא איחרו לבוא והן קורעות

הפסל של מירי רגב. טל שלו, מערכת וואלה!
מזל טוב!/מערכת וואלה!, טל שלו

הספקתם לאחל מזל טוב לחברת הכנסת ושרת התרבות והספורט מירי רגב? היום (שני) חוגגת רגב יום הולדת 54 בחגיגות בכנסת. אך נראה שאף אחד לא ציפה למתנה שקיבלה: פסל בדמותה, שעוצב על ידי הפסל הרשמי של מלך מרוקו, מתנה שהעונקה על ידי יו"ר התאחדות עולי מרוקו, סם שטרית. "אגיד רק כמה מילים קצרות: קודם כל תודה רבה לכל צוות המשרד שלי. לכל מי שלא חשבתי שיעשה הפתעה כזאת ויצליחו להכניס לכנסת כל כך הרבה אוכל", אמרה השרה וחברת הכנסת. "תודה רבה לצוות היקר שלי, תודה רבה לכל מי שהגיע ואני מודה לכם מאוד שהגעתי. תמיד טוב לחגוג אירועים ואיזו מסיבה למסיבה כי גדלתי בשנה. אז אני מאחלת לכולנו שנה טובה, שנה עם הרבה שמחה ואם הולכים לבחירות, אז יאללה אליפות!", סיכמה רגב.

עוד בנושא:
האמירה הבעייתית של מירי רגב שהסעירה את הרשת
"איבדה את העין ועכשיו גם את הקול": הרשת לועגת למדונה
זעם על מסעדה שפרסמה תמונה של בלוגרית אוכל חשופה



ממשרדה של מירי רגב נמסר: "השרה מירי רגב הופתעה היום לקבל בלשכתה פסל בדמותה מהפדרציה העולמית ליהדות מרוקו, וזאת כאות הוקרה לפעילותה למען פיתוח המורשות התרבותיות במדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully