וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית המפות של גוגל מתעדכנת עם הפיצ'ר שישנה את חיי הנוסעים במוניות

12.6.2019 / 6:58

נוסעים במוניות או נסיעות משותפות וחוששים לשלומכם? אתם לא לבד ובמיוחד בשביל זה גוגל השיקה לאחרונה פיצ'ר חדש שיגביר את הבטיחות בנסיעה ויתריע כשהנהג סוטה מהנתיב המקורי. אבל יש לנו גם חדשות רעות: הפיצ'ר זמין בינתיים רק במדינה אחת

מעקב גוגל מפות. AP
גוגל מפות/AP

הפיצ'ר שישנה את החוויה במונית ויהפוך אותה לבטוחה יותר: בימים האחרונים דווח כי גוגל הטמיעה פיצ'ר חדש בתוך אפליקציית המפות, שיתריע כשהמונית או הרכב סוטה מנתיבו המקורי ביותר מ-500 מטרים. התכונה החדשה נמצאה על ידי גולש בפורום מפתחי האנדרואיד XDA, ונראה כי זמין באופן בלעדי בהודו. "התראת סטייה מנתיב" נמצאת בתוך תפריט "הישאר בטוח יותר", כחלק מהמאמץ של גוגל בכל העולם ובפרט בהודו, להגביר את בטיחות המשתמשים. התפריט זמין רגע לפני שמנווטים אל היעד. מדובר באחת מהבעיות והחששות של משתמשים רבים בעולם, הן באפליקציית Uber ודומיה, והן בשירותי הנסיעות השיתופיים כמו Waze Carpool.

עוד בנושא:

משתמשים במפות של גוגל? ענקית החיפוש עוקבת אחריכם וכך תמנעו את זה
גוגל מפות מתעדכנת כך שלעולם לא תפספסו פנייה נוספת
הבעל חיפש מסלול בגוגל מפות - ומצא את אשתו בוגדת בו

גוגל מיקמה את התכונה החדשה בתוך תפריט הבטיחות והיא תעזור למשתמש לקבל התראה מוקדמת על שינוי בנתיב. עם זאת חשוב לציין כי ישנן לא מעט סיבות לא לנסוע בנתיב שגוגל מציע, כמו הפגנות, "פקקי פתע" ואולי במקרים שבהם גוגל מציעה מסלול ארוך יותר מהמסלול המקורי. למרות זאת, מדובר בפיצ'ר שעשוי לעזור לנוסע לקבל התראה מוקדמת ואולי למנוע תרחיש בלהות. הפיצ'ר החדש עשוי גם לעזור לכל אלו שחושדים שהנהג מנסה להרוויח על חשבונם, בכך שהוא לוקח אותם בדרך ארוכה יותר מהדרך המקורית. בשלב זה לא ברור האם התכונה החדשה תהיה זמינה בכל העולם, או שמה רק בשוק ההודי. רק בשבוע שעבר השיקה גוגל שתי תכונות חדשות: מידע טוב יותר על תחבורה ציבורית ומידע על הצפות במדינה. תכונות שישמחו לקבל בכל העולם, בפרט התחבורה הציבורית ועוד בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully