וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס משיקה אתר שיעזור לכם לבחור את הטלוויזיה הבאה

19.6.2019 / 16:00

עושה סדר במסכי הטלוויזיות: נטפליקס השיקה אתר חדש המדרג את הטלוויזיות המומלצות לשימוש בשירות הסטרימינג. בנטפליקס ביצעו בחינות מקפידות, ובסופן פרסמו שלוש חברות טלוויזיות המציעות את הדגמים המומלצים. עוד בנטפליקס מבטיחים כי הרשימה תתעדכן לעיתים תכופות

לוגו Netflix Recommended TV. נטפליקס,
כרגע יש שלוש חברות בלבד ומבחר מצומצם של דגמים, אך בנטפליקס מבטיחים כי הרשימה תתעדכן./נטפליקס

נטפליקס הכריזה היום (רביעי) על הטלוויזיות המומלצות לשימוש בשירות הזרמת התוכן. החברה מפרסמת את הדירוג השנתי מזה ארבע שנים, כשהדירוג משכלל בתוכו קריטריונים רבים כמו סוג הפאנל, המעבד, מערכת ההפעלה ועוד. במפתיע, הדירוג כולל מסכים שיהיו הטובים ביותר לצריכת תוכן אינטרנטי ולאו דווקא בנטפליקס בפרט. לרשימה נכנסו הדגמים המובילים של סמסונג סוני ופנסוניק, בעוד ש-LG, המובילה בייצור מסכי ה-OLED נעדרת ממנה. שוחחנו עם בריידי גנדרסון, מנהל מחלקת מוצר בנטפליקס שסיפר עוד על תוכנית "הטלוויזיות המומלצות" של החברה.

עוד בנושא:

בקרוב בישראל? נטפליקס מעלה מחירים בבריטניה
נטפליקס מתעדכנת: איכות שמע כמו בקולנוע
מכורים לבינג'? שלושה טיפים שכל משתמש נטפליקס חייב להכיר

נטפליקס למעשה רוצה לייעל את השירותים שלה עבור הצרכנים ובעוד שבעבר הייתה מאפשרת זמני טעינה ארוכים וממשק שלא תואם תמיד לקריטריונים המודגשים, כעת היא שמה דגש על כך וזאת במטרה להפוך את השירות לטוב ביותר עבור הלקוחות. עוד החברה דואגת לשמור על קו אחיד בין היצרניות השונות, כך שלא כל חברה חדשה תוכל פשוט להתקין את האפליקציה של נטפליקס, אלא היא תהיה חייבת לעבור סדרה של מבחנים כדי לראות שהיא עומד בקריטריונים אחרים ופחות קשים מזו של תעודת התכנית. למעשה, נטפליקס מבצעת את זה כבר היום בסטרימרים רבים ומונעת פעילות של האפליקציה בסטרימרים שלא מאושרים לשימוש. האתר זמין בקישור הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully