וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפחדת מהסינים? דיווחים כי אפל תשיק אייפון עם קורא טביעות אצבע מתחת למסך

5.7.2019 / 9:39

בעולם מדווחים כי חברת אפל עשויה להשיק אייפון שמיועד למדינות נבחרות כמו סין והודו, ויגיע עם קורא טביעות אצבע בתוך המסך. הסיבה: השוק האסייתי מעדיף סמארטפונים עם מסכים מקצה לקצה, בעוד שלאייפון מגרעת יחסית גדולה

צלמים זמניים מורשים

מפחדת מהסיניות? בימים האחרונים דווח כי חברת אפל עשויה להשיק אייפון עם קורא טביעות אצבע מתחת למסך, על מנת להתחרות ביצרניות הסיניות כמו וואווי ו-Oppo. מזה זמן רב שנתח השוק של אפל נמצא בירידה בסין, ומדובר בנתח שוק של יותר ממיליארד אנשים. אפל מאבדת מן הפופולריות שלה, ועשויה לפי אחד מכלי התקשורת הסינים, להשיק אייפון שמיועד רק לשוק הסיני או לחילופין, אייפון שיהיה מיועד לשווקים נבחרים כמו הודו בין היתר. ברקע מלחמת הסחר שבין ארצות הברית לסין, מעמדה של אפל מתדרדר בצורה משמעותית בשווקים האלו. עוד לצד העובדה שמחירי האייפונים מתייקרים מדי שנה, מכשירי האייפון הופכים לפחות נגישים ואפל מאבדת נתח שוק אסטרטגי וחשוב.

עוד בנושא:

רשמו ביומנים: סמסונג תשיק את הנוט 10 ב-7 באוגוסט
בקרוב גם את חשבון הבנק? פייסבוק חסמה משתמשים ישראלים בטענה כי הם "מתחזים"
כך יראה גוף האדם בשנת 2100 - בגלל הטכנולוגיה

המעבר לקורא טביעות אצבע מתחת למסך, הוא מהלך לא צפוי, במיוחד כשקורא תווי הפנים (Face ID) עובד בצורה נהדרת, ודווח כאמין ובטוח. אך כדי למקם את קורא הפנים, אפל נאלצת לוותר על שטח מסך, בעוד שעם קורא טביעות אצבע מתחת למסך, אפל יכולה ליצור סמארטפון עם מסך ללא מגרעת, או מגרעת מינימלית. אנליסט של בנק ברקלייס בארצות הברית, דיווח במאי כי אפל עשויה להחזיר את קוראי טביעות אצבע על מנת לספק מסך מלא, ללא מגרעת. אך מדובר באייפון ביניים ולא מכשיר דגל, ובעולם טוענים כי אולי זה הולך להיות האייפון SE 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully