וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסרטון הערום של מייקל לואיס ועד לבנימין נתניהו: אתגר הרשת ששבר את ישראל

אתגר הבקבוק שבו צריך להסיר את הפקק באמצעות הרגל, הצליח לשבור את הרשת בישראל וגם בעולם: מייקל לואיס, אהוד ברק, יאיר לפיד ואפילו בנימין נתניהו שלא יכל להיות אדיש והגיב בדרך משלו. ועד למאריה קארי, קנדל ג'נר וסלבס נוספים

מייקל לואיס/אינסטגרם

ממייקל לואיס שלקח את זה עד לקצה בסרטון ערום ועד לאהוד ברק שהתחיל את הטרנד בישראל. אתגר הפקק החדש הטריף את הרשת, והוא דוגמה טובה לסוג האחרון של האתגרים שפוקדים אותנו אחת לכמה חודשים. הוא לא מסוכן במיוחד - כל עוד אתם מרחיקים כל דבר שביר מקרבתכם, ולא משתמשים בבקבוק מזכוכית. הוא גם לא בהכרח מהנה, בעיקר אם תתאמנו שעות כדי לעמוד בו בהצלחה. אתגר הפקק דורש לעמוד מול הבקבוק כשהוא מונח על משטח גבוה, ובאמצעות בעיטה (או היד אם אתם רוצים להיות כמו אהוד ברק), צריך להסיר את הפקק. כוכבי הרשת השונים העמידו את המצלמה מאחורי הבקבוק, ובשלב העריכה מאטים בסלואו מושן את מהירות הבעיטה.

עוד בוואלה! TECH:

נערכים ליום הקניות של אמזון: הטיפים שיחסכו לכם כסף ויהפכו אתכם למומחי שופינג
לא נגענו: אהוד ברק מזמין את נתניהו לדו קרב ויראלי
מוכרת מי האמבטיה ומרוויחה מיליונים: בל דלפין רק בת 19 וסוחפת את הרשת

אמש (רביעי) האתגר החל להיות וריאלי כשאהוד ברק העלה סרטון לרשתות החברתיות, ובו הסיר את הפקק באמצעות היד ולא הרגל, אך קרא לביבי "להרגע ולשתות מים". אחרי ברק הצטרף חבר הכנסת יאיר לפיד (כחול לבן), שהרס את החגיגה, כשפשוט הוריד את הבקבוק עם היד וקרא להצביע לכחול לבן בבחירות הקרובות. אחריו גם בנימין נתניהו הגיב, כששחרר סרטון שאומר כי בקיץ אנשים מתייבשים ויש לשתות בין 8 ל-12 כוסות מים. אך רגע השיא היה כשמייקל לואיס העלה סרטון לדף האינסטגרם שלו, ובו פתח את הבקבוק עם איבר מינו. הסרטון כמובן צונזר היטב, אך זה לא מנע מאינסטגרם להסיר אותו בטענה כי הוא עובר על חוקי הפלטפורמה. הסרטון גם הצליח לכבוש את העולם, כשמאריה קארי "הסירה" בקבוק באמצעות "צעקה".

הסרטון של ברק זכה ליותר מ-14 אלף לייקים, ואלפי תגובות ושיתופים. יאיר לפיד לעומת זאת זכה ל-7,000 לייקים בלבד, אלפי תגובות בודדות ומאות שיתופים. ראש הממשלה בנימין נתניהו שנחשב לויראלי בפייסבוק, ויש לו יותר מ-2 מיליון עוקבים, זכה באופן מפתיע רק ל-8,000 לייקים, אלפי תגובות בודדות ואלף שיתופים.

View this post on Instagram

you asked for it @haileybieber ...

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

View this post on Instagram

I nominate Tom cruise and Hailey Bieber

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully