וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פשוט החזקתי אותו ביד": אייפון של נערה בת 11 עלה באש

15.7.2019 / 13:49

זה קורה שוב: אייפון של נערה בת 11 מארצות הברית עלה באש בזמן שאחזה בו. לטענתה, השתמשה בכבל מקורי ומעולם לא החליפה סוללה. בניגוד לפעמים קודמות, הפעם אפל אספה את האייפון וסיפקה אייפון חלופי עד תום הבדיקה

"החזקתי את האייפון ביד, והתחלתי לראות ניצוצות עפים לכל עבר ופשוט זרקתי אותו על מגבת", אמרה קיילה רמוס בת ה-11 מקליפורניה, שדיווחה כי האייפון 6 שהיה ברשותה התלקח. אמה של קיילה, אמרה כי היא ניגשה לאפל עם האייפון המפוחם, ושם התבקשה לשלוח אותו למרכז שירות. עוד דווח כי אפל מסרה למשפחה אייפון חדש, בשעה שהיא חוקרת את ההתלקחות, אך אפל לא מסרה תגובה רשמית לתקשורת. אפל נוהגת לציין כי ישנן כמה סיבות הגורמות לאייפונים להתלקח: שימוש במטענים לא מקוריים, או תיקונים שלא במעבדה רשמית.

עוד בוואלה! TECH:

25 מיליון משתמשים נפגעו כתוצאה מנוזקה "חבויה בווטסאפ"
משתמשי סמסונג היזהרו! העדכון החדש עלול לנעול את הסמארטפון
ימנים ושמאלנים: השר רפי פרץ הצליח להרגיז מדינה שלמה

משפחתה של קיילה מסרה כי האייפון מעולם לא ביקר במעבדה, והם השתמשו בכבל מקורי להטענת האייפון. זוהי אינה הפעם הראשונה שסמארטפון התלקח בידי המשתמשים, ואלו נוטים להתלקח בעיקר אחרי החלפת סוללה לא מקורית. באחת הפעמים זוהי הייתה נערה בת 18 מוורג'יניה, שבארצות הברית. בזמן שנרדמה על אייפון בהטענה, התעוררה עם כוויה בדרגה בינונית בידה. באותו מקרה אפל אספה את האייפון, אך לא סיפקה אייפון חלופי. עוד לפני כמעט שנה, אייפון התפוצץ במהלך נסיעה בכביש. האייפון הונח ברכב והחל לעלות באש, בזמן שמצלמת הרכב מתעדת את ההתלקחות. גם אז אפל לא התייחסה להתלקחות, ואף בני הזוג שהשאירו את האיפון על לוח המחוונים בשמש, טענו כי אפל מסרבת לקחת אחריות או לפצות, למרות שמעולם לא החליפו סוללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully