וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי סמסונג היזהרו! העדכון החדש עלול לנעול את הסמארטפון

14.7.2019 / 9:25

אבל אפשר לנשום לרווחה: המכשירים בישראל מוגנים. על פי דיווחים מהעולם, העדכון החדש לסדרת מכשירי הדגל נועל את הסמארטפונים, כך שגם אם אין לכם סיסמה, לא תוכלו לפתוח אותו. הפתרון? לאפס אותו, לאבד את כל התכנים החשובים ולהתקין את האפליקציות מחדש

צילום ועריכה: עמית לגו, סן פרנסיסקו

יש לכם סמארטפון של סמסונג? העדכון החדש עשוי להשאיר אתכם ללא גישה לסמארטפון. סמסונג שוב מצאה את עצמה על הכוונת עם עדכון חדש שגורם ללא מעט בעיות. הנעילה נגרמת כתוצאה מעדכון ששחררה החברה למכשירי הגלקסי S10 והגלקסי S10+, והאפשרות היחידה לבטל את הנעילה, היא על ידי איפוס להגדרות היצרן, משמע למחוק את כל הסמארטפון. באתר התמיכה של סמסונג התגובות לא איחרו להגיע, עם עשרות משתמשים זועמים שננעלו מחוץ לסמארטפון שלהם בסוף השבוע האחרון. "עדכנתי את המכשיר שלי לגרסה האחרונה ביותר", סיפרה אחת הגולשות. "אך כשהפעלתי אותו מחדש, הוא ביקש ממני להזין סיסמה על מנת לבטל את נעילת המכשיר, וזאת למרות שמעולם לא הגדרתי בו סיסמה", המשיכה.

סמסונג וגוגל מיד הגיעו לעזרת המשתמשים בפורום וכן בקווי התמיכה, אולם עם פתרון שישמע צורם: "דיברתי עם התמיכה של גוגל שהציעה לי לאפס את הסמארטפון שלי להגדרות היצרן", סיפרה הגולשת. נציג של סמסונג הגיב בפורום התמיכה: "אני מתנצל לשמוע על כך שאת נעולה מחוץ למכשיר שלך. אני חושב שאוכל לעזור לך להפעיל את המכשיר מחדש במצב שחזור, ושם תוכלי לאפס אותו לחלוטין". לשם ההבהרה, איפוס המכשיר להגדרות היצרן אומר שגם מכלול הנתונים האישיים, לרבות התמונות והאפליקציות, ימחקו לחלוטין מהסמארטפון.

עוד בנושא:

רשמו ביומנים: סמסונג תשיק את הנוט 10 ב-7 באוגוסט
בדקנו את ה-Galaxy S10e: הסמארטפון הטוב ביותר של סמסונג
עוד חוזר הניגון: סמסונג מסתבכת עם הסמארטפון המתקפל

סמסונג גלקסי S10. עמית לגו, מערכת וואלה!
הגלקסי S10 של סמסונג/מערכת וואלה!, עמית לגו

"זה לא פתרון", הגיבו המשתמשים הזועמים בערוצי התמיכה של סמסונג. "זו אינה תקלה פשוטה", אמרו וציינו שסמסונג גם הסירה את אפשרות ביטול הנעילה מרחוק דרך אפליקציית "מצא את המכשיר שלי". כפתרון הציעו המשתמשים שסמסונג תאפשר למשתמשים לבטל את נעילת המכשיר שלהם בשיחה עם מוקד התמיכה הטכנית. נראה שהתקלה תוקפת כרגע רק מכשירים ברשתות ספציפיות, אולם סמסונג טרם הכירה בעצמה בתקלה, מה שהופך אותה לחמורה אף יותר. על פי הדיווחים, סמסונג טרם אישרה שהיא עובדת על פתרון לתקלה. לכן, על אף שאנו ממליצים תמיד לעדכן את הסמארטפון שלכם, רצוי שתמענו מלעשות זאת על מכשירי גלקסי S10, לפחות עד שסמסונג תפתור את התקלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully