וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית תל אביב נלחמת בכלי התחבורה השיתופיים: תאפשר דיווח מהיר דרך אפליקציה

23.7.2019 / 11:22

עדיין לא הבנו אם עיריית תל אביב בעד האופניים והקורקינטים השיתופיים, או נגדם: העירייה הודיעה כי תאפשר דיווח מהיר דרך אפליקציית 106 על כלי תחבורה שיתופיים זעירים שחוסמים מדרכות או מפריעים למרחב הציבורי. העדכון זמין החל מהיום ויאפשר לטענת העירייה טיפול מהיר

מחסני קורקינטים חשמליים שיתופיים. עיריית תל אביב,
כשחברות הכלים השיתופיים נותנות לימונים, עיריית תל אביב עושה מהם לימונדה./עיריית תל אביב

חודש לתוך הרפורמה החדשה בנוגע לקורקינטיים החשמליים השיתופיים, המאבק על המדרכות ממשיך. עיריית תל אביב נלחמת בכלי התחבורה השיתופיים, והשיקה עדכון באפליקציית 106 פלוס, המאפשר דיווח על אופניים וקורקינטים חשמליים המהווים מכשול במרחב הציבורי. בכך, העירייה מנסה להמשיך באכיפה משמעותית וחסרת פשרות של רכיבה אסורה על המדרכה, הכוללת תפיסת כלי רכב זעירים שיתופיים המהווים מכשול במרחב הציבורי. העירייה אף החלה לסמן מקומות חנייה יעודיים עבור אותם כלים שיתופיים, בתקווה שזה יסייע בחסימות צירי התנועה.

עוד בוואלה! TECH:

קצירת רשתות חברתיות וגישה חופשית למיילים: נחשפו מבצעי הסייבר הסודיים של רוסיה
העדכון לווטסאפ יאפשר לשמוע הקלטות מבלי שהצד השני ידע
נפילתה של אימפריה? נטפליקס מאבדת משתמשים בעקבות התייקרות השירות


עם זאת, זהו אינו השינוי היחיד שמגיע לרחובות תל אביב. בחודש שעבר, פרסמה העירייה קול קורא לחברות הכלים הזעירים השיתופיים להגשת בקשה להיתר הפעלה לחצי שנה ברחבי העיר, שאכיפתו תחל באוגוסט. התנאים לקבל ההיתר כוללים, בין היתר, הגבלת חניית הכלים באזורים שונים בעיר, תוך הסדרת תאי-חנייה יעודיים ומסומנים, הגבלת מספר הכלים, העברת מידע ונתונים לצורכי מחקר וניתוח, פריסה וזמינות של הכלים בכל רחבי העיר ודרישה לפריסה באזורים מועדפים להחלטת העירייה.

תאי חנייה לקורקינטים חשמליים שיתופיים בתל אביב. עיריית תל אביב,
תאי חנייה לקורקינטים שיתופיים - בקרוב זה יהיה מקום החנייה היחיד עבורם./עיריית תל אביב

כבר מחודש מאי, מנסה עיריית תל אביב לאכוף את החוקים החדשים שנקבעו בנוגע לרכיבה על קורקינטים חשמליים שיתופיים. עד כה הוחרמו כ-1,900 כלי רכב זעירים שיתופיים שהועברו למחסני העירייה, כשהחזרתם לחברות הינה בכפוף לתשלום דמי שחרור לכל כלי בסך 63 שקלים. האכיפה מתבצעת על ידי עשרות פקחים עירוניים שהוכשרו לכך, ומטרתם החזרת המדרכה להולכי הרגל, צמצום מספר הפגיעות בהולכי הרגל והפרדת השימושים בסוגי הדרך השונים.

עוד בוואלה!

"עקבו אחר הפלולה": האמת מאחורי התמונה שהסעירה את המדינה

לכתבה המלאה

כך תדווחו דרך האפליקציה

הורידו את אפליקצית 106, היכנסו למסך הבית באפליקציה, לחצו על "דיווח מפגע". במסך החדש הזינו את תיאור המפגע או בחרו אותו מתוך הרשימה הכוללת: כלי שיתופי חסום, חנייה באזור פריקה וטעינה, רחוב לא נקי, מיכל אשפה ירוק מלא, פנס רחוב לא תקין, ברז כיבוי מטפטף, גינה ציבורית מלוכלת, צואת כלבים ברחוב, עמוד חסימה לא תקין ועוד. אחר כך הוסיפו תמונות ואת פרטי המיקום, ולאחר מכן הדיווח יועבר ליחידות הרלוונטיות בעירייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully