וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דחייה ארוכה סמסונג מודיעה: הסמארטפון המתקפל מוכן להשקה בספטמבר הקרוב

26.7.2019 / 0:18

כבר חשבנו שהיום הזה לא יגיע לעולם: חברת סמסונג הודיעה כי הסמארטפון המתקפל, ה-Galaxy Fold יושק במהלך חודש ספטמבר. אך לבשורה של סמסונג יש גם מחיר, והוא גבוה: ה-Fold צפוי לעלות יותר מ-8,000 שקלים בישראל

הסמארטפון המתקפל של סמסונג. עמית לגו, מערכת וואלה!
ואולי הוא גם יגיע לישראל./מערכת וואלה!, עמית לגו

אחרי דחייה ארוכה, סמסונג מודיעה: הסמארטפון המתקפל מוכן להשקה חוזרת בחודש ספטמבר הקרוב. הפעם אם לא יהיו דחיות של הרגע האחרון או שינויים דרמטים, אנחנו צפויים לראות את הגלקסי Fold בחנויות במהלך ספטמבר הקרוב. בחברה מסרו כי הוא יהיה זמין בשווקים נבחרים בעולם, כשבינתיים הפרטים לא ברורים. ה-Fold הוצע בהזמנה מוקדמת בארצות הברית מוקדם יותר השנה, אך בסמסונג החלו לקבל רשמים שליליים אודות הסמארטפון, כשהעיתונאים גילו תקלות רבות בסמארטפון אחרי שימוש קצר. בסמסונג מנגד, האשימו את העיתונאים שלא נהגו בו כראוי.

עוד בוואלה! TECH:

"עקבו אחר הפלולה": האמת מאחורי התמונה שהסעירה את המדינה
הורסים את כדור הארץ: לוויין חושף כיצד האדמה נחצית לשניים אחרי רעידת האדמה בקליפורניה
למצוא את השינויים בכוח: חרשנו על iOS 13, הגרסה החדשה לאייפון

ה-Fold של סמסונג הגיע עם מגן מסך שהיווה חלק אינטגרלי מהמסך, אך במקביל ניתן היה להסירו בקלות. כך יצא כי עיתונאים ומשתמשים ראשונים בעולם, הסירו אותו ועוד דיווחו על בעיות במנגנון הקיפול. בתוך זמן קצר סמסונג סגרה את ההזמנה המוקדמת, ואף הודיעה כי תבטל באופן יזום את ההזמנות. המכשיר הוצג לראשונה באוקטובר אשתקד, כשסמסונג חשפה אותו בכנס המפתחים של החברה. בחודש פברואר, במקביל להשקת ה-Galaxy S10, הכריזה סמסונג באופן רשמי על ה-Fold, אך בצעד תמוה לא הציגה אותו בפני עיתונאים.

הסמארטפון המתקפל של סמסונג. עמית לגו, מערכת וואלה!
לבשורה של סמסונג יש מחיר: יותר מ-8,000 שקלים./מערכת וואלה!, עמית לגו

סמסונג אינה החברה היחידה שעשתה זאת, גם וואווי שחשפה סמארטפון מתקפל בחרה שלא להציג אותו במהלך מסיבת העיתונאים שערכה בפברואר. עם זאת, וואווי קיימה פגישות עם עיתונאים מרחבי העולם, ושם סיפקה הצצה והתנסות ראשונה בסמארטפון המתקפל. על פי הערכות, הסמארטפון המתקפל של סמסונג יעלה כ-1,999 אירו לפני מע"מ, כלומר 8,600 שקלים. עוד גורמים בענף מעריכים כי הוא יגיע גם לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully