וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה ברשת הסלולרית We4G: לקוחות מדווחים על קושי בהוצאה וקבלת שיחות וגלישה באינטרנט

30.7.2019 / 10:32

דיווחים מרחבי הארץ מגיעים בנוגע לתקלה נרחבת ברשת הסלולר WE4G. על פי הלקוחות המתלוננים, ישנו קושי בהוצאה וקבלה של שיחות טלפון ומסרוני טקסט (SMS). החברה אישרה את התקלה ומסרה כי היא פועלת כעת למציאת פתרון. התקלה מאז נפתרה

רשת סלולרית we4g. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
WE4G/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

לקוחות של הרשת הסלולרית We4G מדווחים בשעות האחרונות על תקלה נרחבת בשירותי החברה. על פי הדיווחים, ישנו קושי בקבלת והוצאת שיחות טלפוניות, שליחה וקבלה של הודעות טקסט וכן גלישה באינטרנט. בחברה אישרו כי יש תקלה והיא נמצאת כרגע בטיפול. מפניית לקוחות החברה לוואלה! TECH נמסר כי אין מענה במוקד והחברה לא סיפקה שום מידע בנוגע לתקלה. נכון לשעות הצהריים, התקלה נפתרה והרשת חזרה לפעילות רגילה.

מ-We4G נמסר: התקלה טופלה והרשת חזרה לפעילות מלאה לפני כחצי שעה. אנו מתנצלים בפני לקוחותינו על אי הנוחות שנגרמה.

הרשת We4G הושקה בישראל בחודש אפריל של השנה שעברה תחת המותג אקספון, השייכת לאיש העסקים חזי בצלאל, ובכך הצטרפה לשלוש חברות סלולר נוספות שהובילו את מגמת המחירים הנמוכים בשוק. הרשת פועלת כחלק משיתוף רשתות עם סלקום וגולן טלקום, אולם אצלם טרם התקבלו דיווחים על תקלות דומות. ניתן להסיק מכך שמקור התקלה בחברה עצמה, שכאמור, בודקת את הגורמים לכך ומנסה למצוא פתרון. הרשת התפרסמה בעיקר הודות לכך שמציעה מחיר אחיד לכל אורך תקופת החיבור. כלומר, למחיר התוכניות אין מספר חודשים מסוים בו הוא תקף, אלא הוא אינו עתיד להשתנות כלל. לחברה כבר 200 אלף לקוחות מרחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully