וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפתור את בעיית החום בקיץ הישראלי: סוני מציגה מזגן נייד ב-414 שקלים

28.7.2019 / 12:15

יותר מדי טוב בשביל שיהיה אמיתי: חברת סוני מציגה מזגן נייד שיכנס אל תוך החולצה ויקרר ב-13 מעלות. סוללת המכשיר תספיק ל-24 שעות בהטענה אחת, אך יש קאץ': סוני תוציא את המוצר לפועל רק אם תגייס את הכסף הנדרש באתר גיוס המונים

במיוחד לימי הקיץ החמים, סוני השיקה מוצר חדש ומשונה - מזגן נייד שיכול להיכנס אל החולצה. ה"ראון פוקט" הוא מכשיר קירור קטן שאפשר ללבוש ממש כמו מזגן נייד. סוני מציעים אותו למכירה באתר מימון ההמונים שלהם, כשהמחיר מתחיל ב-12,760 ין, שהם כ-414 שקלים. אתר "סלשגיר" מציין כי המכשיר החדש של החברה יוכל לקרר את הגוף שלכם בימי הקיץ החמים, דבר הנדרש מאוד בזמן חודשי הקיץ הישראלים, ובמיוחד בשנים האחרונות לאור ההתחממות הגלובלית, אולם המכשיר יוכל גם לחמם אתכם בימי החורף הקרירים.

הראון פוקט יכנס לתוך כיס המובנה בחולצה מיוחדת שסוני תספק עם המכשיר, ובכך יוכל לקרר ולחמם את הגוף שלנו באופן אפקטיבי. הפוטנציאל העתידי הוא כמובן ענק, אולם בסוני הודיעו כי תאריך ההשקה הרשמי יהיה רק במהלך מרץ 2020, משמע עבור גל החום הנוכחי שתוקף אותנו בחודשים האחרונים, הוא כבר לא יהיה שימושי. עוד המכשיר יוכל לקרר אתכם ב-13 מעלות או לחמם אתכם ב-8 מעלות על פי ההגדרה, שתעשה דרך האפליקציה הזמינה בסמארטפון או דרך המצב האוטומטי, שעל פי הדיווחים יגיע בעתיד. בסוני טוענים כי המכשיר יוכל לפעול במשך 24 שעות לאחר טעינה אחת בלבד דרך מחבר ה-Type C המובנה.

המזגן הנייד של חברת סוני - ראון פוקט. יח״צ, צילום מסך
המזגן הנייד של חברת סוני - ראון פוקט/צילום מסך, יח״צ

המכשיר פועל בשיטה ייחודית, ובמקום לכלול גופי חימום או קירור, מה שידרוש המון כוח חשמלי וכנראה לא יהיה אפקטיבי במיוחד, הוא משתמש באפקט אלקטרותרמי. כלומר, הוא ישתמש בזרם חשמלי קטן בכדי לאפשר למכשיר לספוג או לפזר חום, ובכך לחמם ולקרר את הגוף שלנו בהתאם. סוני אינה הייתה הראשונה שהציגה מוצר דומה, ולמעשה ראינו מוצרים כאלו בתערוכות טכנולוגיה כמו CES ו-IFA בשנים הקודמות. עם זאת, נראה שסוני היחידים שהצליחו להביא את המכשיר לשלב ייצור מתקדם. עוד היתרון הגדול שלו הוא כמובן גודלו, המאפשר לו להשתלב בכל חולצה יומיומית שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully