וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגנו על היקר מכל: כך תבדקו אם חשבון הנטפליקס שלכם נפרץ

29.7.2019 / 9:46

משתמשים בנטפליקס וחולקים את החשבון עם עוד חברים? משתמשים רבים עושים זאת על מנת לחסוך בעלויות, אך ייתכן ואתם חושפים את חשבון הסטרימינג בפני האקרים. כך בכמה צעדים פשוטים תזהו פעילות חשודה ותגנו על החשבון מפני האקרים

טריילר "דברים מוזרים" עונה 3/נטפליקס

בוידאו: הטריילר לעונה השלישית של "דברים מוזרים"

נטפליקס מאפשרת לחלוק בצורה לא רשמית את המנוי עם עוד 4 משתמשים וכך גם להוזיל עלויות, באופן שאינו רשמי. אם אתם חולקים את המנוי שלכם, אתם עשויים לחשוף אותו לפריצות שעשויות להביא לחסימה או נעילת החשבון על ידי נטפליקס עצמה או האקרים. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על נתוני צפייה מוזרים בחשבון שלהם ועל המלצות שכלל לא תואמות לטעם האישי שלהם, אלא שבחקירה מעמיקה יותר, נראה שחשבון הנטפליקס שלהם נפרץ - וזו בעיה נפוצה יותר משתחשבו. ב"דארק ווב" מוכרים בשנים האחרונות חשבונות בכמה סנטים בלבד, לרוב באמצעות כרטיסי אשראי מזויפים. במקרים רבים, מדובר בחשבונות שנפרצו ופרטיהם הופצו ברשת ללא עלות. גם שלחם עלול להיות ברשימות האלו בלי שכלל תשימו לב לכך.

כך תוכלו לבדוק אם החשבון שלכם נפרץ, ובמידה וכן, לנתק את כלל המשתמשים המחוברים ולהחליף את הסיסמה תוך דקות ספורות. מדובר בתהליך שכדאי לכם לבצע אחת לכמה חודשים, גם אם החשבון שלכם בטוח לחלוטין.

דברים מוזרים - עונה 3. נטפליקס,
אנחנו מניחים שלא תאהבו אם מישהו יפרוץ לכם לחשבון הנטפליקס. "דברים מוזרים" עונה 3/נטפליקס

כך תבדקו אם החשבון שלכם נפרץ

היכנסו לחשבון הנטפליקס שלכם ולאחר מכן, התמקדו עם העכבר על שם הפרופיל שלכם הנמצא בצדו השמאלי העליון של המסך. לחצו על "My Account" ואז תחת "Settings" לחצו על "Recent device streaming activity". במסך הבא תוכלו לראות את המיקומים והמכשירים מהם נפתח חשבון הנטפליקס שלכם. במידה ואתם לא מזהים חלק מהמיקומים או מהמכשירים ברשימה, נראה שחשבון הנטפליקס שלכם עלול להיות בסכנה.

אך אל דאגה, התיקון פשוט למדי. חזרו חזרה למסך ההגדרות של חשבון הנטפליקס שלכם ולחצו על "Sign out of all devices". בלחיצה על הכפתור, אתם תנתקו את כל המכשירים המחוברים לחשבון שלכם, מה שיאפשר לכם לאחר מכן לשנות את הסיסמה שלכם ולהתחבר מחדש.

עוד בוואלה! TECH

כך תדעו אם עובדים עליכם: השינוי שכל משתמש ווטסאפ חייב להכיר

לכתבה המלאה
כפתורים לבדיקת נתוני הכניסה לחשבון והתנתקות ממכשירים בנטפליקס. צילום מסך
הכפתורים שאתם צריכים לחפש בהגדרות החשבום בנטפליקס/צילום מסך

דבר נוסף שחשוב לבדוק, זו בדיקה לסיסמת חשבון המייל. במהלך השנים האחרונות, היו לא מעט פריצות לשרתים ומאגרי מידע ששמרו את הפרטים האישיים כמו המייל והסיסמה ובמידה והשתמשתם באותה הסיסמה של המייל לעוד אתרים, גם החשבונות האלה עלולים להיות בסכנה. את כתובת המייל שלכם תוכלו לבדוק באתר "haveibeenpwned".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully