וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמועות מתחילות: הצעד הלא צפוי באייפון הבא של אפל

2.8.2019 / 7:10

ככל הנראה שאם סטיב ג'ובס היה בחיים זה לא היה קורה: אנליסטים מעריכים כי האייפון הבא שיושק בספטמבר הקרוב, יתמוך בעיפרון של אפל. בהשקת האייפון התבטא ג'ובס, מייסד אפל ואמר: "אלוהים ברא לנו עשרה עטים, אין צורך באחד נוסף"

העט של אפל. צילום מסך, צילום מסך
הצעד הלא צפוי באייפון הבא של אפל. האם זה יצא לפועל?/צילום מסך, צילום מסך

חודש וחצי לפני ההשקה של האייפון 11 והשמועות בשיאן: שמועה חדשה טוענת על כך שאפל תשיק את האייפון הבא עם תמיכה בעיפרון של אפל. הדיווחים מגיעים מאנליסטים במרכז המחקר Citi השייך לבנק האמריקאי. לטענתם מדובר במהלך שיווקי שיגדיל את מכירות העט, יגדיל את הפופולריות שלו וכמובן: את קופת המזומנים של אפל. אך נראה כי השמועה החדשה מתנגדת לדעתו של מייסד אפל סטיב ג'ובס, שטען נחרצות כי העיפרון לא שימושי וכי יש להימנע ממנו בסמארטפונים. לכן גם בשנת 2015 הציגה אפל את העיפרון לאייפד בלבד.

עוד בנושא:

משתמשי ווטסאפ אתם בסכנה: ההודעה החדשה שמבטיחה 1,000 גיגה גלישה חינם
נספרסו, גרמין ופוג'י: הדולר והליש"ט בשפל וזו הזדמנות לרכוש מוצרים מאמזון ובזול
מצלמה שהצליחה להפתיע: בדקנו את ה-LG G8s

במהלך השקת האייפון הראשון ב-2007, אמר סטיב ג'ובס: "מי רוצה עט? אתם צריכים לקחת אותם, להניח אותם בצד ואז לאבד אותם! אף אחד לא רוצה עטים. אז לא נשתמש בעטים האלו", אמר. עוד בביוגרפיה צוטט ג'ובס כשהוא אומר "אלוהים נתן לנו 10 עטים, בואו לא נמציא אחד אחר", כשהוא מתייחס לאצבעות שלנו. עם זאת, זמן קצר אחרי שנפטר, החלו השמועות כי אפל עשויה לשלב את העטים במכשירי האייפון.

מלבד השמועה החדשה על התמיכה בעיפרון של אפל, עוד נטען כי משפחת האייפון 11 שתושק כאמור במהלך חודש ספטמבר, תגיע עם מסכים דומים לדגמים הנוכחיים, האייפון Xs, עוד הם יגיעו עם סוללה בנפח גדולה יותר ומערך צילום אחורי משולש, כשכמקובל, אפל תשיק עוד שני דגמים יקרים יותר. על פי הערכות, נראה כי אפל לא תשנה את התמחור של האייפונים החדשים, כשהאייפון 11 יעלה 999 דולרים, האייפון 11 פלוס יעלה 1,099 דולרים ואילו סדרת האייפונים הזולה תתחיל ב-749 דולרים, בדומה לאייפון Xr.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully