וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נספרסו, גרמין ופוג'י: הדולר והליש"ט בשפל וזו הזדמנות לרכוש מוצרים מאמזון ובזול

31.7.2019 / 7:00

הליש"ט והדולר בשפל חסר תקדים, ומומחים מעריכים כי זה אינו הסוף ואתם יכולים להרוויח: הודות להתחזקות השקל, והמבצעים ברשתות בארצות הברית ובריטניה, תוכלו ליהנות ממוצרים בהנחות משמעותיות. אספנו את המוצרים השווים ביותר

אמזון. ShutterStock
תכינו את הארנקים, אך שימו לב לאותיות הקטנות./ShutterStock

הליש"ט ירד לשפל של 4.25 שקלים, התחזיות מרמזות כי זה לא הסוף אלא רק האמצע, ובמקביל הדולר נחלש אל מול השקל. עבור הצרכנים הישראלים שלא מייצאים סחורה לחו"ל, מדובר בחגיגה ובצדק. תוסיפו לזה את המבצעים המשתלמים שזמינים באמזון, ובכלל מדובר בחיסכון משמעותי. אז לאלו שלא יזדמן להם לבקר בארצות הברית או אנגליה בזמן הקרוב, הודות לאמזון ושירותי המשלוחים כמו DealTas, תוכלו ליהנות מהשערים הנמוכים והמבצעים גם מישראל. כדי ליהנות משער באמת נמוך ועם כמה שפחות עמלות, וודאו שאתם משתמשים בכרטיס אשראי של ישראכרט שמציע עמלה של 2.7 אחוזים בלבד ברכישות בחו"ל, או לחילופין הצטרפו למועדון שמקנה עמלת המרה נמוכה. עוד חשוב לשים לב כי אתם רוכשים באמזון במחירים המקומיים ולא מבצעים את ההמרה של אמזון לשקלים.

גל הקניות שעתיד לסחוף את ישראל, מגיע כמה שבועות אחרי "יום הפריים" של אמזון, שלראשונה התקיים במשך יומיים. מעל ל-4,500 חבילות הגיעו למחסני השילוח של DealTas, ובחברה דיווחה על עלייה בהזמנות של פי ארבע לעומת אשתקד. בדומה לישראלים שעשויים לרכוש לא מעט מוצרים, גם בחברת השילוח ראו את הפוטנציאל ולכן החליטו להאריך את מבצעי השילוח. "החלטנו להאריך את מבצעי פריים דיי, עד 60% הנחה בשילוח לעוד כמה ימים לאור הירידה בשער הדולר", אמר יניב קוטר, מבעלי חברת השילוח DealTas. "המשמעות היא הזדמנות לישראלים לקבל תמורה גבוהה יותר לקניות שלהם".

עוד בנושא:

בלי אותיות קטנות: כך תקבלו מוצרים בחינם מאמזון
מבצעים של אלפי שקלים וחיובי פתע של מאות: שימו לב לאותיות הקטנות של מבצעי הבלאק פריידי
מיליוני שקלים ביומיים: כמה הישראלים הוציאו בפריים דיי של אמזון?

עוד חשוב לשים לב שחברות לדוגמת Ushops ו-DealTas יכולות לספק לכם כתובת אמריקנית במידה ואין משלוח לישראל. את המוצרים תהיו חייבים לשלוח למחסני החברות, וכשהם יגיעו, תקבלו הודעה ותתבקשו לצרף חשבונית. החישוב של עלויות המשלוח והמע"מ יעשו לפני שהמוצר מגיע לישראל, כך שלא צפויות הפתעות, והתשלום יתבצע כבר מראש. זכרו שבהזמנות בסכום של 75 דולרים ומעלה, תצטרכו לשלם מע"מ, ועל מוצרים נבחרים, תצטרכו לשלם גם על מסים. כמו כן, במידה ואינכם רוצים לשלם על מנוי פריים ואתם רשומים חדשים לשירות, זכרו לבטל אותו לאחר חודש, אחרת אמזון תתחיל לגבות מכם כסף.

כדי להצטרף לאמזון פריים בצעו את הפעולות הבאות: אם אתם כבר מנויים, לחצו בצד ימין על Account & Lists ואחר כך בחרו ב-Your Account. שם יפתח לכם חלון חדש ובצד ימין למעלה, בין כל האייקונים, תמצאו אייקון של קופסה כחולה עם הכיתוב "Prime". לחצו עליו ובמסך שיפתח, תוכלו להצטרף למנוי ה-Prime השבועי החודשי או השנתי. בכל רגע, תוכלו לבטל את המנוי החודשי או השבועי. במידה ואתם בזה הרגע פותחים חשבון, במהלך תהליך ההרשמה אמזון תציע לכם להצטרף לפריים. בעזרתו של בני בוחניק, מנהל קבוצת כזה אני רוצה! I Need it, הבאנו לכם את המבצעים המשתלמים ביותר.

עוד בוואלה!

נערכים ליום הקניות של אמזון: הטיפים שיחסכו לכם כסף ויהפכו אתכם למומחי שופינג

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully