וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-2,999 שקלים: איפה תמצאו את ה-Galaxy Note 10 במחיר הזול ביותר?

21.8.2019 / 11:16

סמסונג השיקה הבוקר (רביעי) את סדרת מכשירי ה-Note 10 בישראל. בשונה משנים קודמות, השנה ניתן למצוא שני דגמים בסדרה, כשהם זמינים בישראל במחירים הנמוכים ביותר שהיו עד כה, לצד מתנות ל-1,000 הרוכשים הראשונים. בדקנו איפה תמצאו את ה-Note 10 במחיר הזול ביותר

חברת סמסונג השיקה היום (רביעי) את סדרת מכשירי ה-Galaxy Note 10 בישראל. לראשונה בסדרה החברה מציעה שני דגמים בסדרת ה-Note 10 במחיר התחלתי של 2,999 שקלים. סדרת ה-Note הייתה נחשבת לסדרה היקרה ביותר שחברת סמסונג מציעה, אלא שכעת במפתיע, מדובר במחירים זהים לשל מכשיר הדגל. "כבר מההתחלה, ה-Galaxy Note בלט בזכות התכונות והטכנולוגיות המצוינות שהוא מביא עימו. גם הפעם, ה-Galaxy Note10 מממש את ההבטחה לאוהדים העכשוויים של Note, הנעזרים בו כדי לקדם את הפרודוקטיביות והיצירתיות שלהם לרמה גבוהה יותר", אמר גיא היבש, מנכל חטיבת המובייל בסמסונג. "כל רכיב ב-Galaxy Note10 מיועד לסייע למשתמשים להשיג יותר".

ה-Note 10 יגיע עם מסך בגודל 6.3 אינץ' ברזולוציית FullHD+, עם פאנל מסוג Amoled, נטול שוליים כמעט לחלוטין, למעט המצלמה שהוטמעה בחלקו העליון של המסך, בדומה ל-S10. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים Exynos מתוצרת סמסונג. לצד ערכת השבבים, הוא יגיע עם 8 גיגה זיכרון RAM ו-256 גיגה לאחסון. מערך הצילום כולל שלושה חיישנים: ראשי של 12 מגה פיקסל בעל טכנולוגיית הפיקסלים הכפולים שעוזרת לצילום בתנאי תאורה מאתגרים ומעלה את רמת הפירוט בתמונה, עם מפתח צמצם דינמי של F/1.5 ועד F/2.4 ומייצב תמונה אופטי. החיישן השני עם עדשה רחבה של 123 מעלות, והחיישן השלישי שנועד לצילום של זום אופטי פי שניים. המצלמה הקדמית מגיעה עם מצלמת 10 מגה פיקסל בטכנולוגיית הפיקסלים הכפולים. את הסמארטפון תפעיל סוללה בנפח 3,500 מיליאמפר-שעה.

דגם הפלוס יגיע עם מסך בגודל 6.8 אינץ' ברזולוציית QHD+ ומסך Amoled. בלב המכשיר פועמת ערכת שבבים זהה לשל ה-Note 10, ואליה משודך 12 גיגה זיכרון RAM ו-256 גיגה לאחסון. מערך הצילום האחורי כמעט וזהה ל-Note 10, לרבות המצלמה הקדמית. בגב ניתן למצוא ארבעה חיישנים, כשהשלושה הראשונים זהים לשל ה-Note 10 הרגיל ואילו הרביעי נועד לזיהוי עומק התמונה. דגם הפלוס יגיע עם סוללה בנפח 4,200 מיליאמפר-שעה, ושני הדגמים יושקו עם העט שהשתדרג השנה, ואנדרואיד בגרסה 9 העדכנית.

המצלמה הרביעית מאפשרת מיפוי אובייקטים בתלת - מימד. מדובר בפונקציה שראינו לפני כמעט שנה באירוע השקת הוואווי Mate 30 Pro. באירוע חשפה וואווי כיצד ניתן לסרוק בובה ולהפיח בה חיים. במפתיע, סמסונג ביצעה הדגמה זהה, כמעט לחלוטין להדגמה של וואווי. בהדגמה ניתן היה לראות כיצד סורקים בובה בתלת מימד, ומשתמשים בה באמצעות המצלמה כדי להעתיק תנועות ידיים של המצולם.

עוד בוואלה!

לא תאמינו מי עומד מאחורי הפצת "תמונות העירום" של הזמרת נסרין קדרי

לכתבה המלאה
גלקסי נוט 10. מייקי לוי, מערכת וואלה!
דינמיקה מציעה את המחיר הזול ביותר./מערכת וואלה!, מייקי לוי

בהשקה הנוכחית ניתן לראות פערים משמעותיים בין החברות, כשחברת דינמיקה מציעה את ה-Note 10 במחירים הזולים ביותר. המהלך ככל הנראה נבע בעקבות השקת חבילת הסלולר של סאני, שמציעה חבילת סלולר ב-14.9 שקלים בחודש, המחיר הזול ביותר שניתן למצוא כיום. דינמיקה מציעה את ה-Note 10 ב-2,999 שקלים וה-Note 10 פלוס ב-3,499 שקלים. בחברות הסלולר וסאני, הרוכשים הראשונים (ה-1,000 הראשונים), יהנו מאוזניות AKG Y500 בשווי 700 שקלים. לעומת זאת, חברת באג תציע את הרמקול JBL Flip 4 במתנה לרוכשים הראשונים.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully