וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סריקת תמונות ומסמכים: ארבע אלטרנטיבות ל-CamScanner

29.8.2019 / 9:23

ואפילו יש אפליקציה שמושלמת לסטודנטים: הרוגלה ב-Camscanner זעזעה אתכם ונשארתם ללא אפליקציה ראויה לסריקת מסמכים? מצאנו עבורכם ארבע אלטרנטיבות שוות, שעושות עבודה טובה יותר מ-Camscanner

קאם סקנר CamScanner. ShutterStock
ארבע אלטרנטיבות ל-CamScanner./ShutterStock

אמש (רביעי) דווח כי חוקרי קספרסקי מצאו רוגלה בתוך הגרסה החינמית לאפליקציה הפופולרית CamScanner לסריקת מסמכים. האפליקציה הורדה מעל ל-100 מיליון פעמים מהחנות של גוגל. על פי הדיווחים, התוכנה תקפה רק את משתמשי האנדרואיד, והסרת האפליקציה בשלב זה עשויה להספיק כדי למנוע פגיעה במידע. כרגיל, משתמשי האייפון יכולים לנשום לרווחה, מאחר והרוגלה לא תקפה אותם. חוקרי קספרסקי מצאו את הרוגלה לאחר שזיהו התנהגות חשודה, שזוהתה גם על ידי המשתמשים, שדיווחו על כך בדירוגים נמוכים בעמוד האפליקציה בחנות הפליי של גוגל. "אפליקציית CamScanner הייתה אפליקציה אמיתית ללא כוונות זדוניות במשך זמן רב", אמרו בקספרסקי. "היא השתמשה בפרסומות כדי לבצע מונטיזציה ולאפשר הורדת תכנים נוספים מהאפליקציה בתשלום. עם זאת, לאחר תקופה מסוימת זה השתנה, והעדכונים האחרונים של האפליקציה הורדו למכשירי המשתמשים עם ספריית פרסומות המכילה קוד זדוני", ציינו. אז אחרי שהסרתם את האפליקציה, אספנו עבורכם כמה אלטרנטיבות בטוחות לעת עתה.

Foldi: אפליקציית סריקת מסמכים ישראלית

אפליקציית Foldi הישראלית מאפשרת סריקת מסמכים, ואפשרות לתייקם תחת קטגוריות מובנות או להוסיף קטגוריות נוספות בהתאם למשתמש. בין הקטגוריות ניתן למצוא: לימודים, קניות, תשלומים, רפואה ועוד. סריקת המסמכים עובדת לפי אלגוריתם די מדויק, שמאפשר לסרוק את אותם בצורה מדויקת, ואף להפוך אותם לשחור - לבן. עוד האפליקציה מאפשרת גיבוי המסמכים בענן של גוגל או iCloud, כך שהם יהיו זמינים מכל מקום. עוד האפליקציה מאפשרת הוספת קוד בפתיחת האפליקציה, וכך לשמור על פרטיות מוגברת.

להורדה לאנדרואיד, להורדה לאייפון.

אפליקציית פולדי. צילום מסך, צילום מסך
אפליקציה ישראלית שתעשה לכם חיים קלים./צילום מסך, צילום מסך

Adobe Scan: מבית יוצרי הפוטושופ

בשונה מאפליקציות סריקה אחרות, האפליקציה של אדובי (זו שאחראית על הפוטושופ ועוד תוכנות עריכה נוספות), מאפשרת זיהוי מלל, הודות למנוע למנוע זיהוי אותיות אופטי. כך האפליקציה מאפשרת סריקת מסמכים, והעתקת הטקסט באופן פרטני, בשונה מאפליקציות אחרות. לדוגמה, אם אתם סטודנטים שצריכים לסרוק מסמכים באנגלית, תוכלו לסרוק אותם דרך האפליקציה ולהעביר את המלל אל וורד או גוגל דוקס. הודות למנוע זיהוי הטקסט החכם, האפליקציה יודעת לזהות חשבוניות, לתייק אותם, ואף לזהות כרטיסי ביקור ולהוסיף אותם בצורה אוטומטית לאנשי הקשר, ללא צורך בהוספה ידנית.

להורדה לאנדרואיד, להורדה לאייפון.

סריקת אדובי. צילום מסך, צילום מסך
מאפשרת את זיהוי המלל ומוסיפה בצורה אוטומטית את כרטיסי הביקור לאנשי הקשר./צילום מסך, צילום מסך

PhotoScan: האפליקציה של גוגל שסורקת מסמכים ותמונות

אלטרנטיבה נוספת היא אפליקציית PhotoScan של חברת גוגל. באמצעות האלגוריתם המתוחכם שפיתחה ענקית החיפוש, האפליקציה מסוגלת לסרוק מסמכים ותמונות בקלות ואפילו להעלים בדרך פגמים העלולים להיווצר כתוצאה מהתאורה בתמונה. לאחר מכן, תוכלו לחתוך התמונה, ליישר אותה, ולשמור אותה ישירות לשירות התמונות של גוגל בענן. כמובן שנפח האחסון לקבצים שסרקתם אינו מוגבל ותוכלו למצוא את כל המסמכים שלכם על ידי חיפוש מהיר באפליקציה. היתרון המשמעותי של האפליקציה הינו הממשק והחיבור עם שאר השירותים של גוגל, מה שהופך אותה לאטרקטיבית עוד יותר.

להורדה לאנדרואיד, להורדה לאייפון.

google photo scan. צילום מסך, צילום מסך
לא רק מסמכים, אלא גם תמונות./צילום מסך, צילום מסך

GeniusScan: סריקה מהירה של עשרות דפים

האפליקציה של GeniusScan זכתה ליותר מ-20 מיליון הורדות ולדירוג 4.7. מאחורי האפליקציה עומדת החברה "The Grizzly Labs", שבשנים האחרונות מפתחת את אפליקציית סריקת המסמכים. הגרסה החינמית מוצעת עם פרסומות, ואילו הגרסה שעולה חמישה דולר מגיעה נטולת פרסומות לחלוטין. היא מאפשרת סריקה מהירה של עשרות מסמכים, מה שהופך אותה למושלמת עבור סטודנטים, וניתן לצלם מסמכים מתוך האפליקציה או לבחור מתוך גלריית התמונות. האפליקציה מזהה את הדף, מסירה את הרקע, ומציעה בין היתר תיקון הצבע והפיכתו לשחור - לבן. את המסמכים ניתן לשתף בקובץ PDF ואף לנעול אותם באמצעות סיסמה.

להורדה לאנדרואיד, להורדה לאייפון.

genisscan. צילום מסך, צילום מסך
מושלמת לסטודנטים./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully