וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינטנדו משיקה בישראל את קונסולת הסוויץ' הזולה ביותר

1.9.2019 / 14:38

בשורה לגיימרים הישראלים: חברת תור גיימינג, יבואנית נינטנדו בישראל, הודיעה כי תשיק את קונסלת סוויץ' לייט במקביל להשקה העולמית ב-20 בספטמבר. הבשורה? המחיר הנמוך שיעמוד על פחות מ-1,000 שקלים

בשורה לגיימרים בישראל: חברת תור גיימינג, היבואנית של נינטנדו בישראל, חשפה היום (ראשון) את תאריךה השקה לקונסולה החדשה של נינטנדו, לרבות את המחיר המשתלם. הקונסולה תהיה זמינה ב-20 בספטמבר, בסמוך לתאריך ההשקה העולמי, ותוצע במחיר מומלץ לצרכן של 949 שקלים בלבד. ניתן לרכוש את הקונסולה בהזמנה מוקדמת עוד היום. "אנחנו גאים ומתרגשים להשיק את הקונסולה החדשה של נינטנדו, Nintendo Switch Lite, בתאריך ההשקה העולמי לראשונה בישראל. מעולם לא היה זמן טוב יותר להצטרף למשפחת נינטנדו סוויץ' וליהנות מהגיבורים שכולנו מכירים כמו מריו, פיקצ'ו וזלדה, לצד גיבורים חדשים לגמרי בעולם של נינטנדו ומשחקי צד-שלישי כמו FIFA 20, פורטנייט ועוד", אמר רון קלדס, מנכ"ל תור גיימינג.

מדובר בבשורה למי שרצה לשים את ידו על הקונסולה, אך נמנע בגלל המחיר. גרסת הלייט מגיעה עם מסך בגודל 5.5 אינץ' לעומת 6.2 בקונסולה המקורית, כשהיא תשמור על רזולוציית ה-720P בדומה לקונסולה הבכירה. גם העיצוב מעט השתנה כשהקונסולה מגיעה עם צבעים חדשים ובהירים יותר: צהוב, אפור וטורקיז. גם פתחי האוורור והמסגרת שסביב המסך יתאימו לקו העיצוב החדש וישתלבו עם צבע המכשיר. על אף המעלות, גם החסרונות מודגשים כאן: במידה ותרצו לשחק עם חבר, תאלצו לקנות זוג שלטים נוסף, והקונסולה לא מתחברת אל מסך הטלוויזיה שלכם, כך שמדובר בקונסולה ניידת בלבד.

נינטנדו סוויץ' לייט. צילום מסך
נינטנדו סוויץ' לייט/צילום מסך

הקונסולה תומכת בכל המשחקים שזמינים לנינטנדו סוויץ, לרבות כותרים שיצאו במהלך החודש כמו The Legend of Zelda: Link's Awakening, ו-Luigi Mansion. כאמור, הקונסולה תהיה זמינה החל מה-20 בספטמבר, בסמוך להשקה העולמית ומחירה המומלץ לצרכן יעמוד על 949 שקלים, הבדל של 600 שקלים מהקונסולה הרגילה, שבין היתר תומכת גם בטלוויזיה.

  • עוד באותו נושא:
  • נינטנדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully