וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את הארנקים: האייפונים החדשים יגיעו לחנויות ב-20 בספטמבר

2.9.2019 / 6:25

מחכים לאייפון החדש? בעוד פחות מעשרה ימים הוא ייחשף באירוע חגיגי שאפל תקיים בקופרטינו, במטה החברה. אחרי אינספור שמועות על תאריך האירוע, כעת מגיעות שמועות על מועד מכירת האייפון. הפעם נראה כי כל האייפונים יהיו זמינים רק 10 ימים אחרי ההשקה

הדמייה אייפון 11 מערך צילום משולש. צילום מסך
האם זה יהיה האייפון הבא?/צילום מסך

פחות מעשרה ימים לפני השקת האייפון 11 והשמועות ברשת עדיין לא מפסיקות להגיע. האחרונה מביניהן מדברת מבשרת על חדשות טובות עבור הרוכשים: נראה כי כל הדגמים החדשים שיחשפו באירוע ההשקה, האייפון 11, אייפון 11 פרו והאייפון 11 פרו מקס, ימכרו כבר החל מה-20 בספטמבר. השמועה מגיעה מאתר gsmarena שנחשב לאחד מהגדולים ביותר בעולם הטכנולוגיה. על פי החשיפה שלהם, גורם בכיר באחת מחברות הסלולר שיתף כי האמריקאים יוכלו כבר להזמין מראש את המכשיר החל מה-13 בספטמבר, יום השישי הראשון שלאחר אירוע ההשקה. אם נאמין לדפוסים גם כאן בישראל, המכשיר צפוי להגיע ארצה כחודש לאחר תחילת המכירה בארצות הברית.

ניתן לסמוך על הנתונים הללו, על אף אינם היותם רשמיים, משום שאפל עושה זאת בצורה דומה כבר שנים. עוד לא מפתיע שדווח גם כי אפל עתידה לשלוח את האייפונים ללקוחות שבוע לאחר שתפתח את ההזמנה המוקדמת. כלומר, לקוחות יחלו לקבל את המכשיר לכל המוקדם ב-20 בספטמבר, שכאמור, עשתה אפל גם בשנים הקודמות. כמו כן, בשונה מהשנתיים הקודמות, אפל צפויה להשיק את כל דגמי האייפון במקביל. האייפון Xr הושק בשנה שעברה מספר חודשים לאחר דגמי הדגל וכך היה עם האייפון X לפני כשנתיים, אולם נראה שאפל לא תחזור על כך שנה נוספת.

העט של אפל. צילום מסך, צילום מסך
הצעד הלא צפוי באייפון הבא של אפל. האם זה יצא לפועל?/צילום מסך, צילום מסך

בתחילת חודש שעבר דיווחנו גם כי אפל צפויה לכלול כמה שינויים משמעותיים ומפתיעים בדגמי האייפון החדשים.שמועה חדשה טוענת על כך שאפל תשיק את האייפון הבא עם תמיכה בעיפרון של אפל. אך נראה כי השמועה החדשה מתנגדת לדעתו של מייסד אפל סטיב ג'ובס, שטען נחרצות כי העיפרון לא שימושי וכי יש להימנע ממנו בסמארטפונים. מלבד השמועה החדשה על התמיכה בעיפרון החכם, נטען כי הדגמים החדשים יגיעו עם מסכים דומים לדגמים הנוכחיים, עם סוללה בנפח גדול יותר ומערך צילום אחורי משולש. על פי הערכות, נראה כי אפל לא תשנה את מחיר האייפונים החדשים, כשהאייפון 11 פרו יעלה 999 דולרים, האייפון 11 פרו מקס יעלה 1,099 דולרים ואילו סדרת האייפונים הזולה תתחיל ב-749 דולרים, בדומה לאייפון Xr.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully