וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו נלחם למען ביבי": הרשת לועגת לחשיפת הקלטות התערבותו בשוק התקשורת

הרשת מגיבה לפרסום ההקלטות החדשות של בנימין נתניהו בשיחה עם איוב קרא, כשהוא פועל לטובת חדשות ערוץ 20 ומבקש לבטל את מועצת הכבלים והלוויין. בשיחה נוספת, נשמע נתניהו כשהוא גוער בשר התקשורת לשעבר על אזכור איילת שקד בחוק שיזם הליכוד

צילום: ספי עובדיה, חדשות 13, עריכה: טל רזניק

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשמע אמש (שני) בהקלטות שפורסמו בחדשות 13 כשהוא מקיים התייעצויות סביב תחום התקשורת, ביחד עם איוב קרא, מי שהיה שר התקשורת דאז. בין היתר, נשמע נתניהו כשהוא פועל לטובת חדשות ערוץ 20 ומבקש לבטל את מועצת הכבלים והלוויין. קרא היה בעבר מקורב מאוד לרעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, אך לאחר מינויו לתיק התקשורת ובמיוחד בשנה האחרונה, בלשכת נתניהו לא היו מרוצים מתפקודו במשרד והיחסים הצטננו. בפריימריז האחרונים בליכוד נתניהו לא תמך במאבק של קרא לשמור על מקומו בשריון ששמור להבטחת ייצוג למגזר המיעוטים והוא נדחק למקום לא ריאלי ברשימה.

נתניהו התייחס להקלטות באירוע ליכוד של ראשי רשויות תומכי ליכוד בבית ראש הממשלה בירושלים ואמר כי "ערוץ 13 באו לקלל ויצאו מברכים. הם הציגו הקלטות שבהן אני נלחם כמו אריה כדי להציל את ערוץ 20 שעמדו לסגור אותו. הם אומרים: 'רגע, איך ראש הממשלה אחרי שלא היה שר תקשורת, איך היה מותר לו לנסות להציל את ערוץ 20?'. התשובה היא - שזה מה שהיועמ"ש אמר.

גם הפעם, ברשת הגיבו במהרה ואנחנו אספנו את הציוצים הקורעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully