וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקנא: המתנות בחברות ההיי-טק לראש השנה

27.9.2019 / 7:59

לא רק משכורות גבוהות ומשרדים מפנקים: חברות ההיי-טק נלחמות על כוח אדם, וכמו שאפשר לצפות, העובדים נהנים לא רק ביום - יום אלא גם בחגים. הפעם חלק מהחברות בחרו להטיס את העובדים לחופשה, וחלק קיימו מסיבה בהשתתפות נטע ברזילי

ואיזו מתנה אתם קיבלתם לחג? חברות ההיי-טק ידועות בתנאים ובמשכורות הגבוהות, אבל זה רק חלק קטן ממה שהן מציעות. המחסור בכוח אדם גורם לחברות להשקיע בעובדים, החל ממשרדים מפנקים, ועד לקייטנות לילדי העובדים וחופשות מפנקות. עוד החברות מתחרות גם על המתנות בחגים, כשאחת החברות הטיסה את עובדיה לטיול גיבוש, חברה נוספת קיימה מסיבה עם הופעות של הדג נחש ונטע ברזילי וכל זה לצד שוברים בסך של מאות שקלים.

סולוטו: 500 שקלים ומזוודת טרולי ממותגת

סולוטו העניקו לעובדים מזוודות טרולי איכותיות בנוסף ל- 500 ש"ח בכרטיסי מתנה. המתנות הוענקו במסיבה על גג החברה שכללה בר קוקטיילים, דיג'יי והרבה אוכל. סולוטו נוסדה בשנת 2008 עם החזון לסייע לאנשים ליהנות מכל יתרונות הטכנולוגיה שסביבם. סולוטו נרכשה ב-2013 על ידי חברת אשוריון האמריקאית, והיא משרתת כיום מעל 300 מיליון משתמשים ברחבי העולם ועובדת עם מפעילות הסלולר והקמעונאיות הגדולות בעולם. החברה עוזרת למשתמשים ללמוד על המכשירים שברשותם ולמצות את יכולותיהם, לפתור בעיות טכניות ומאפשרת גישה נוחה וקלה למומחים טכנולוגיים, לצד מתן כלים אוטומטיים, מידע והמלצות אישיות.

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully