וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים סדר לקראת ראש השנה: סיכום המוצרים המוצלחים ביותר בשנה החולפת

המצלמה שתשדרג לכם את האינסטגרם, הסמארטפון בעל המסך הטוב ביותר, הטלוויזיה שהצליחה להפיל מהרגליים ומכונת הקפה ששינתה את חווית השתייה. במיוחד לראש השנה, כתבי וואלה! TECH סיכום את המוצרים שעשו להם את השנה

במהלך השנה עוברים במערכת וואלה! TECH עשרות מוצרים לבדיקה, החל מסמארטפונים, שעונים חכמים, אוזניות ועד למוצרי צריכה כמו שואבי אבק וטלוויזיות. חברי מערכת וואלה! TECH בחרו את המוצרים שעשו להם את השנה. לא מדובר במוצרים הזולים או המשתלמים ביותר, וברשימה תוכלו למצוא את המוצרים הייחודיים ויוצאי הדופן שנבדקו. החל מהאוסמו פוקט, המצלמה יוצאת דופן, ועד לוואן פלוס 7 פרו, שלא בהכרח הסמארטפון הטוב ביותר שניתן למצוא, אך הוא מגיע עם המסך הטוב ביותר שניתן למצוא כיום.

אוסמו פוקט - המצלמה שתשדרג לכם את האינסטגרם

האוסמו פוקט הושק בתחילת השנה, ובמהרה הוא הפך לאחד מהגאדג'טים שכל צלם חייב לקחת איתו. מדובר במצלמה זעירה שמגיעה עם מייצב (גימבל) שמבטיח שהתמונה תצא ללא רעידות. כך לדוגמה, אם אתם רצים או מבצעים פעילות אתגרית, המייצב ידאג שהתמונה תצא חלקה. עוד המצלמה קלה, קומפקטית וזריזה, כך שתוכלו להתחיל לצלם בתוך שניות בודדות. את המצלמה ניתן לחבר לסמארטפון שלכם הודות לחיבור Type-C או לייטנינג שמסופק בערכה. לאורך הזמן גילינו כמה המוצר שימושי, יעיל ומשדרג את יכולות הצילום. תוכלו לרכוש אותו בבאג, יבואנית DJI הרשמית במחיר 1,579 שקלים.

DJI אוסמו פוקט. מייקי לוי, מערכת וואלה!
המצלמה שתשדרג לכם את האינסטגרם./מערכת וואלה!, מייקי לוי

וואן פלוס 7 פרו - הסמארטפון עם המסך המושלם

הסמארטפון של השנה הוא ללא ספק הוואן פלוס 7 פרו. הוא לא מביא בשורה במחיר כפי שהביאו הדורות הראשונים בסדרה, אך הוא מביא בשורה אחרת: מפרט איכותי, ללא פשרות ועם מסך בעל קצב רענון של 90 הרץ. ברגע שמתרגלים למסך, קשה לחזור אחורה. הקצב רענון דואג שהתמונה תהיה חלקה בעת תזוזה, לרבות פעולות בסיסיות כמו הודעות, פתיחת אפליקציות ועוד. מדובר באחד מהמסכים הטובים ביותר שניתן למצוא כיום בסמארטפון. לצד זה, הוא כולל חומרה מתקדמת עם מעבד סנאפדרגון 855 העדכני, 6, 8 או 12 גיגה זיכרון ראם, מערך צילום אחורי משלוש וחיי סוללה ארוכים. עם זאת, תג המחיר עומד על 3,240 שקלים, ומדובר בסמארטפון שהוא לא זול בכלל.

וואן פלוס 7 פרו OnePlus 7 Pro. עמית לגו, מערכת וואלה!
מסך מושלם./מערכת וואלה!, עמית לגו

בינז - שירות הקפה של השנה

מותג הקפה Beanz של שטראוס, מנסה להיות שונה מכל מה שהכרתם עד כה, והוא לגמרי מצליח ועומד במשימה. המוצר שהם הצליחו לבנות הרבה יותר מסתם מכונת קפה, אלא שירות שמיועד למי שאוהב קפה. למעשה, מדובר באמזון של עולם הקפה. החברה מספקת שירות ללא התחייבות, וניתן לבטלו בכל עת. בשירות ניתן ליהנות ממכונה ללא עלות וממגוון רחב של פולי קפה. אם יש ברשותכם מכונת קפה שטוחנת פולי קפה, תוכלו לרכוש רק את הפולים עם משלוח עד הבית. מחירו של השירות מתחיל ב-108 שקלים לחודש ותקבלו 3 אריזות פולי קפה של 170 גרם, עם משלוח עד הבית בתשלום של 25 שקלים, או 144 שקלים כשהמשלוח בחינם, ותקבלו 4 אריזות פולי קפה של 170 גרם. כאמור, המכוהנ מוצעת ללא עלות, וניתן לבטל את השירות בכל עת.

גיף beanz. מייקי לוי, מערכת וואלה!
הרבה יותר ממכונת קפה./מערכת וואלה!, מייקי לוי

האוזניות האלחוטיות של סנהייזר - סימפוניה לאוזניים

האוזניות של סנהייזר יצרו עבורי תקדים חדש לאוזניות אלחוטיות לחלוטין. אחרי מעל לשנה עם האיירפודס, ואינספור אוזניות נוספות, המומנטום החדשות מספקות מה שלגמרי מצטיירת כחתימת הסאונד הטובה ביותר בקטגוריה. האטימה שלהן הייתה מצוינת, וגם בווליום נמוך יחסית, אפשר להרגיש מבודד לחלוטין מהסביבה החיצונית, ואיכות השמע רק מעשירה את החוויה. ועל אף שיש להן מספר מועט של מגרעות קטנות ושוליות, הן הציבו רף חדש בקטגוריה והציעו לראשונה פתרון לאנשים שאינם מוגבלים תקציבית ורוצים איכות אודיו חסרת פשרות. האוזניות האיכותיות יעלו בהתאם, כשהמחיר המומלץ לצרכן עומד על 1,250 שקלים.

אוזניות סנהייזר מומנטום טרו ווירלס. עמית לגו, מערכת וואלה!
סימפוניה לאוזניים./מערכת וואלה!, עמית לגו

נינטנדו סוויץ' לייט - הקונסולה החדשה של נינטנדו

הסוויץ' לייט הושק רק בשבוע שעבר, אך בעוד שאנחנו עובדים על הסקירה, ניתן להכריז על ההשקה הזאת כאחת מההשקות החשובות ביותר בישראל. השנה זו הייתה שנת הגיימינג הישראלית, כשנינטנדו פתחה נציגות רשמית בישראל. לא רק שהיא פתחה כאן נציגות רשמית, היא גם השיקה את הקונסולה החדשה ממש במקביל להשקה העולמית, מה שמראה על חשיבות השוק הישראלי. הקונסולה החדשה מביאה את כל היכולות של הקונסולת סוויץ' הרגילה, למעט האפשרות לחבר אותה לטלוויזיה, כך שמדובר בקונסולה ניידת בלבד. היא עולה 949 שקלים בלבד. בשורה נוספת היא המחירים שזהים לאירופה, אך כאן תקבלו אחריות רשמית.

נינטנדו סוויץ' לייט. צילום מסך
שנת הגיימינג הישראלית./צילום מסך

דייסון V11 - מסתמן כשואב האבק הטוב ביותר

הסקירה המלאה עדיין לא פורסמה, אך ללא ספק הוא מסתמן כשואב האבק הטוב ביותר שיש כיום בשוק. דייסון שהמציאה את קטגוריית שואבי האבק האלחוטיים, שומרת מדי שנה על התואר, הודות לתכנון קפדני וליצור המנועים שהיא מבצעת בעצמה. במבט חטוף, ה-V11 כמעט וזהה ל-V10, אך הוא מביא עמו שיפורים לעומת לדור הקודם, עם חיי סוללה ארוכים יותר, מסך המאפשר שליטה על עוצמת השאיבה וצפייה בזמן הסוללה שנותר, ועוצמה חזקה יותר. עוד הוא כולל מברשת עם חיישן שמתאים בצורה אוטומטית את עוצמת השאיבה. אם יש לכם את ה-V10 אין סיבה לשדרג, אך אם אתם רוצים לרכוש שואב אבק מתקדם, אין ספק כי ה-V11 הוא בדיוק בשבילכם. מחירו ביבוא רשמי על ידי ב.נ.ז.כ, יבואנית דייסון בישראל, מחירו מתחיל ב-2,890 לערכה הבסיסית ועד ל-3,290 שקלים לגרסת האבסולוט.

דייסון V11. מייקי לוי, מערכת וואלה!
השואב החדש של דייסון./מערכת וואלה!, מייקי לוי

טלוויזיית 8K סמסונג - איכות תמונה מצוינת

מסך ה-8K החדש של סמסונג מאפשר לרוכשיו להתקדם בברכה לעתיד. סמסונג רצתה להביא את מסך הטלוויזיה חסר הפשרות והיא ללא ספק צלחה. נראה שבכל אספקט הושקעה מחשבה - החל בממשק המצוין ועד לאיכות התמונה המצוינת שהמסך מצליח לספק. השחורים עמוקים, הבהירות גבוהה מתמיד, והעיצוב המינימליסטי יחד עם קופסת החיבורים מציגה לתפארת את הקדמה שנעשתה בתחום הטלוויזיות. לאלה שרוצים להיות הראשונים באימוץ הטכנולוגיה, ולא אכפת להם לחכות לצאת התוכן המתאים, ה-Q900 של סמסונג בולטת בראש הרשימה, כשמחירה עומד על 18 אלף שקלים.

נינג'ה - הבלנדר ששום דבר לא יעמוד בדרכו

בין אם זה הכנות לחג או שייק אחרי פעילות ספורטיבית, נראה שאין דבר שהנינג'ה לא יכול לעשות. לאחרונה השיקה החברה את הנינג'ה Intelli Sense, בלנדר חכם עם כפתורי טאצ' שמסוגל לטחון כל דבר שעומד בדרכו. המכשיר נמכר כעת במחיר מבצע של 768 שקלים ואם אתם מבשלים הרבה או מחפשים בלנדר ששום דבר לא יעצור אותו, נראה שהנינג'ה יעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר. הבלנדר מגיע עם מיכל בנפח 2.1 ליטרים ועוד שני מיכלים בנפח 650 מ"ל להכנת מיצים.

נינג'ה. יח"צ,
הבלנדר ששום דבר לא יעמוד בדרכו./יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully