וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכוננו: איירפודס 3 צפויות להגיע בשבועות הקרובים

22.10.2019 / 9:25

שמועות חדשות טוענות כי אפל תשיק עוד במהלך השבועות הקרובים את ה-AirPods 3, הדור השלישי לאוזניות הפופולריות. בין השינויים: סינון רעשים אקטיבי. הבשורה הרעה היא כמובן תג המחיר שצפוי להיות גבוה יותר

AirPods 3 כבר בשבועות הקרובים: שמועות חדשות טוענות כי אפל צפויה להשיק את הדור השלישי של האוזניות הפופולריות בשבועות הקרובים, כשרוב השמועות עוסקות בכך שאנחנו צפויים לראות את ההכרזה ממש בכל יום. בשנת 2016 הציגה אפל את האוזניות האלחוטיות האמיתיות - ללא חוטים כלל, את ה-AirPods. כיום הן נחשבות לאוזניות האלחוטיות הפופולריות בעולם. באירוע ההשקה הקודם של החברה, שהתקיים בחודש מרץ, אפל הציגה לראשונה את הדגם השני שהוסיף הטענה אלחוטית ושיפורים קלים בשימוש בעוזרת הקולית.

הרמז הראשון להשקת הדגם השלישי של האוזניות הפופולריות נמצא בגרסת המפתחים האחרונה של iOS,שם התגלה אייקון חדש לאוזניות איירפודס. כעת, דיווח חדש מאתר החדשות הכלכליות הגדול ביותר בטיוואן, Economic Daily News, חושף בדיוק מתי האוזניות החדשות צפויות להגיע וכמה הן יעלו.עם זאת, על פי הדיווח החדש, שמתבסס על מידע משרשרת האספקה שבסין, אנו צפויים לראות את האוזניות תוך פחות משבועיים, כבר לפני סוף חודש אוקטובר. עוד האוזניות החדשות צפויות להיקרא "איירפודס פרו" ולא "איירפודס 3", מה שנשמע גם די הגיוני לאור העבודה שהשנה, לראשונה, אפל מוכרת דגם פרו של האייפון לצד הדגם הפשוט יותר.

עוד השמועות עוסקות בכך שהשינוי המרכזי בין הדגם השני לשלישי, הינו סינון רעשים אקטיבי. אלו כמובן לא יהיו הראשונות בתחומן לעשות זאת (סוני עשו זאת כבר עם ה-WF-1000XM3), אולם אלו יהיו האוזניות הראשונות מבית אפל שיכללו את התכונה. עוד האיירפודס פרו צפויות להגיע בעיצוב חדש לחלוטין - נמוך ורחב יותר מזה של הדגמים הקודמים, וזאת כמובן כדי לאכלס את הטכנולוגיה החדשה. כמו כן, נראה שהעיצוב יכלול מערכת אטימה חדשה, גוף שעשוי ברובו ממתכת ולא מפלסטיק, ובתקווה אולי גם עמידות בפני מים.

מן הצפוי, עם דגם חדש ותכונות חדשות שמשפרות את החוויה, מגיע גם תג מחיר חדש וגבוה יותר. כרגע, האוזניות המקוריות נמכרות במחיר של 159 דולרים (כ-562 שקלים). האיירפודס 2, שלמעשה מגיעות רק עם כיסוי בעל יכולת טעינה אלחוטית, נמכר במחיר של 199 דולרים (כ-703 שקלים). דגם הפרו החדש צפוי להיות היקר ביותר בסדרה, ויעלה כ-250 דולרים (כ-884 שקלים). מדובר בעלייה של כ-25 אחוזים במחיר מהדגם הקודם, ובכ-57 אחוזים מהדגם הראשון. נדגיש שוב שמדובר כרגע בשמועות ותו לא. למזלנו, לא נצטרך לחכות עוד הרבה כדי לדעת אם השמועות הללו נכונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully