וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיסוי סיליקון ב-3 דולר ותוכלו לבטל את הנעילה של מכשירי הסמסונג גלקסי

18.10.2019 / 6:25

יש לכם גלקסי S10 או Note 10? ייתכן ולא כדאי לכם לסמוך על קורא טביעות האצבע. דיווחים חדשיםש הגיעו לרשת, מדגימים כיצד ניתן לעקוף את חיישן טביעת האצבע, וכל זה באמצעות מגן סיליקון שקוף. בסמסונג מיהרו להגיב, אך הפתרון עדיין לא נראה באופק

עריכה: נועה לוי

כל מה שאתם צריכים זה כיסוי סיליקון שעלותו מסתכמת בכמה שקלים בודדים, ויש לכם את כלי הפריצה הכי מתוחכם בעולם הסמארטפונים של סמסונג. בזמן שיצרנית הסמארטפונים הקוריאנית פועלת נמרצות על ההשקה הקרובה של הגלקסי S11, נראה שהיא עומדת להתמודד עם בעיות גדולות יותר עכשיו - וכל משתמש גלקסי צריך לדעת על זה. על אף שלהרבה נדמה כי טכנולוגיית חיישני טביעות האצבע התפתחה מספיק כדי שתהיה מדויקת ומוגנת מספיק, המקרה החדש שפורסם באתר BleepingComputer מעיד אחרת, ובאופן די חמור יש לציין. פירצת האבטחה הזו מאפשרת עקיפה מוחלטת של חיישן טביעת האבצע המתקדם ביותר של סמסונג, אותו היא שילבה במכשירי הדגל שלה - והכל באמצעות מגן סיליקון שקוף.

חשוב לציין שלא מדובר בסתם כיסוי סיליקון, אלא כזה שמתעטף מסביב למכשיר כולו, גם על גבי המסך. עלותו, אגב, עומדת על 2.70 ליש"ט בלבד (כ-12 שקלים). כיוון שהכיסוי מכסה גם את פני המסך, חיישן טביעת האצבע של המכשירים מתבלבל בזיהוי המשתמש, ובאופן מדאיג במיוחד, מאפשר לכל טביעת אצבע לבטל את נעילת המכשיר. יתרה מכך, זיהוי טביעת האצבע משתמש לאורך כל השימוש במכשיר, כך שניתן באופן קל למדי לגנוב גם את פרטי האשראי של המשתמש, כתובתו, פרטיו האישיים וכמובן גישה מלאה לחשבונות הבנק שלו במידה והגדיר את טביעת האצבע כאמצעי הזיהוי הראשי.

Galaxy note 10. מייקי לוי, מערכת וואלה!
הגלקסי נוט 10/מערכת וואלה!, מייקי לוי

נוסף על כך, הבעיה העיקרית היא שלא מדובר במקרה חד פעמי. בדיקת הכיסוי על גבי מכשירי גלקסי S10 נוספים מגלה שמדובר בבעיה המשפיעה על כלל המשתמשים. גרוע מכך, מכשירי הנוט 10 החדשים משתמשים באותו חיישן טביעת אצבע, ועל כן, חשופים בדיוק באותה מידה לפירצת האבטחה הזו. אתר החדשות הבריטי The Sun תיעד את הפירצה בוידאו, כשמיד לאחר מכן סמסונג יצאה בתגובה רשמית: "אנו בודקים זאת באופן פנימי. אנו ממליצים לכל הלקוחות להשתמש באביזרים מורשים של סמסונג, המיועדים במיוחד למוצרי סמסונג".

עוד בוואלה! TECH

חטיפות, יחסי מין, ועירום: הצילומים ההזויים בגוגל מפות

לכתבה המלאה

החיישן של סמסונג נחשב, עד לנקודה זו, לאחד מהחיישנים הבטוחים ביותר בשוק. כעת רק נותר לראות אם סמסונג תצליח לפתור זאת באמצעות עדכון תוכנה, כיוון שאם הדבר לא אפשרי, זה עלול להתפתח לכדי הריקול הגדול ביותר שהיא אי פעם ביצעה. ניתן להניח שהגלקסי S11 כנראה יחזור לשלוב מנגנון זיהוי פנים דומה לזה שבמכשירי האייפון וכעת הפיקסל, אולם אם החברה תמשיך להשתמש בחיישן טביעת האצבע הנוכחי, שפעולתו עלולה להשתבש בעקבות כיסוי סיליקון בכעשרה שקלים, היא צפויה לאבד לא מעט מקהל הלקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully