וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם מכשיר של סמסונג? יש סיכוי שבקרוב לא תוכלו לראות באמצעותו נטפליקס

7.11.2019 / 2:25

לאחר שדווח כי נטפליקס תמשיך לנטר סיסמאות והצליחה להלחיץ משתמשים בישראל ובעולם, כעת מגיע דיווח נוסף כי מסכי הטלוויזיה של סמסונג עשויים לאבד את התמיכה בשירות. מדובר במסכים ישנים של החברה, ומומלץ שתבדקו האם המסך שלכם ברשימה

צפייה בנטפליקס. ShutterStock
נטפליקס/ShutterStock

אפליקציית נטפליקס תפסיק לעבוד בקרוב על מגוון רחב של מוצרי סמסונג. היצרנית הענקית מקוריאה הודיעה על כך אמש ובישרה למיליוני לקוחותיה כי חלק גדול ממכשיריה לא יתמכו באפליקציית נטפליקס. לקוחות שבבעלותם מסך ישן של חברת סמסונג יהיו חייבים, מעתה ואילך, לרכוש מסכי טלוויזיה חדשים או לבטל את המנוי שלהם בשירות הזרמת התוכן הגדול ביותר בעולם. סמסונג כתבה: "עקב הגבלות טכניות, נטפליקס לא תהיה זמינה יותר על מכשירים מסוימים החל מתחילת חודש דצמבר, השנה". עוד החברה אמרה כי "חלק ניכר מהטלוויזיות החכמות הישנות של החברה יסבלו מההגבלה הזו. אולם, בעתיד, משתמשים יוכלו להזרים תכנים מנטפליקס לטלוויזיות שלהם באמצעות מכשירים אחרים".

על מנת לבדוק אם טלוויזיית הסמסונג שלכם תמשיך לקבל תמיכה שותפת לאפליקציית הנטפליקס המותקנת עליה, תהיו חייבים לבקר באתר של החברה. בחברה אמרו גם כי "למרות שחלק מהטלוויזיות הישנות שלנו כבר לא יתמכו באפליקציית נטפליקס באופן ישיר החל מהראשון בדצמבר 2019, רוב המכשירים המתחברים לטלוויזיה שלכם עדיין נתמכים. כל עוד יש לכם את המכשירים הללו, בין אם מדובר בקונסולת משחקים, סטרימר, או אפילו ממיר, עדיין תוכלו לצפות בתכנים של נטפליקס על גבי מסך הטלוויזיה שלכם".

משרדי נטפליקס בקליפורניה. AP
נטפליקס/AP

לפני קצת יותר משבוע דיווחנו על כך שנטפליקס תמשיך לנטר אנשים שחולקים חשבונות, מה שהוביל ללחץ רב בישראל ובעולם. בשבוע שעבר, מנהל המוצר הראשי בנטפליקס, גרג פיטרס, שוחח על הנושא תוך כדי שיחה על הרווחים של נטפליקס במהלך הרבעון השלישי של השנה. נראה כי בכוונתם להתכונן ליום שאחרי, ומלבד התוכנית לנטר את המשתמשים, נטפליקס לא ציינה איך ואם תפעל נגד שיתוף הסיסמאות. "אנחנו ממשיכים לעקוב אחר הבעיה הזו", אמר פיטרס. לא מן הנמנע שנראה בקרוב מאוד את ההשלכות למהלך החדש של נטפליקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully