וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בישראל? אינסטגרם ממשיכה להעלים את מונה הלייקים ברחבי העולם

11.11.2019 / 6:25

זה התחיל בניסוי באוסטרליה וכעת ממשיך למדינות נוספות כמו ארצות הברית ומדינות באירופה: אינסטגרם החלה להעלים את מונה הלייקים במדינות נוספות. בשלב זה לא ברור האם השינוי יגיע גם לישראל

אינסטגרם אייפון X. ShutterStock
אינסטגרם עומדת להסיר את מונה הלייקים בכל העולם/ShutterStock

עניין של זמן עד שיגיע גם אלינו? אינסטגרם תסיר בימים הקרובים את מונה הלייקים במדינות נוספות ברחבי העולם. השמועה החלה באפריל כשג'יין וונג, המתמחה בהנדסה הפוכה, מצאה עדויות בקוד המקור של אינסטגרם באנדרואיד, כי החברה עשויה להעלים את מונה הלייקים מתוך התמונה. כמה חודשים לאחר מכן והשמועה הפכה לאט לאט למציאות. אינסטגרם כבר החלה לבחון את הסרת המונה באוסטרליה, וכך עשתה גם חברת האם, פייסבוק, עם הפוסטים שלה בפלטפורמה. מאז שהניסוי החל, אינסטגרם החלה להעלים את מונה הלייקים באפליקציה במדינות כמו קנדה, אירלנד, איטליה, יפן, ברזיל וניו זילנד. מן הצפוי שנראה את המהלך מתרחש גם בישראל, למרות שנכון לכרגע, אין לכך תאריך מדויק או מידע רשמי מפייסבוק ואינסטגרם.

מונה הלייקים לא יעלם לחלוטין, ויהיה זמין למנהל החשבון שיוכל לראות כמה לייקים עשו לתמונה. הסרת המונה עשויה לאפשר לאינסטגרם לגרום למשתמשים "להתמקד בתוכן ולא בכמות הלייקים", אם כי עדיין לא ברור עד כמה המשתמשים שמחים מהעדכון שמתפשט כרגע בעולם. כעת, מנכ"ל החברה והרשת החברתית, אדם מוסרי, חשף כי המדינה הבאה בתור היא ארצות הברית.

בניסוי שאינסטגרם מעבירה כיום למשתמשים בה, מונה הלייקים מוחבא מפרסומים ציבוריים המשותפים בפיד, באתר האינטרנט וכן בפרופילים השונים. עם זאת, חשוב לציין שוב שבעלי החשבונות עדיין יוכלו לראות את כמות הלייקים שקיבלו על כל פרסום, אולם אנשים אחרים, כלפי חוץ, לא יוכלו לקבל גישה למידע הזה. זהו ללא ספק עדכון שעלול לגרום למחלוקת בין משתמשי אינסטגרם; אם החברה תסיר את מונה הלייקים, לא מעט משתמשים עשויים לברך את השינוי, כאלו שמבחינתם מדובר רק במספר. אולם גם יש את הצד שיפגע, "המשפיענים" שמרוויחים כסף מכמות הלייקים והפופולריות שלה הם זוכים. העדכון החדש עשוי לגרום להם ללא מעט בעיות, כשהשקיפות תוסר לגמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully