וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מיוזיק מסכמת את 2019: עשרת השירים המושמעים ביותר בישראל ובעולם

18.12.2019 / 15:37

דניס לוייד, מוחמד עם סולדי ועדן חסון: אפל מדרגת את עשרת השירים המושמעים ביותר באפל מיוזיק בישראל, לצד דירוג עולמי. עוד חושפת לראשונה את השירים המחופשים ביותר על ידי אפליקציית שאזאם שרכשה לפני שנתיים

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

אפל השיקה את שירות הסטרימינג "אפל מיוזיק" לפני יותר משלוש שנים, והיא למעשה השירות היחיד בישראל שמציע מנוי משפחתי ומסלול לסטודנטים. עוד היא החברה היחידה שמציעה שיתופי פעולה מקומיים כמו שיתוף הפעולה עם פרטנר שמציע חצי שנה מתנה למנויי החברה. כעת זמן קצר אחרי ספוטיפיי, אפל משתפת את מצעד השירים לשנת 2019 בישראל ובעולם, לרבות נתונים מאפליקציית זיהוי המוזיקה "שאזאם" שרכשה ב-2017. נראה כי השנה הנתונים מפתיעים במיוחד, כשהשירים הבינלאומיים במצעד הישראלי, כלל לא מופיעים במצעד 10 השירים המושמעים ביותר בעולם.

ברשימה הישראלית ניתן למצוא במקום הראשון את דניס לוייד, עם השיר Never go back ואחר כך את סולדי של מוחמד, במקום השלישי עדן חסון - אין יותר מועדונים, במקום הרביעי עומר אדם - יעשו לנו כבוד, במקום החמישי שון מנדס וקמילה קביו - סניוריטה, במקום השישי עדן חסון - כפיות, במקום השביעי אייל גולן ובניה ברבי - ממה את מפחדת, במקום השמיני סטטיק ובן - אל - יאסו, במקום התשיעי ליידי גאגא וברדלי קופר - shallow, ובמקום העשירי אליעד עם מסע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפל במצעד המוזיקה השנתי בישראל ובעולם./מערכת וואלה!, צילום מסך

עשרת השירים המובילים בהשמעות בעולם לשנת 2019 הם ליל נאס עם Old town road, במקום השני Post Malone עם השיר Sunflower, במקום השלישי אריאנה גרנדה עם Thank u, next, במקום הרביעי אריאנה גרנדה עם 7 rings, במקום החמישי בילי אליש עם השיר Bad guy, במקום השישי Post Malone עם השיר WOW, במקום השביעי Meek Mill עם השיר Going bad, במקום השמיני Halsey עם השיר Without Me, במקום התשיעי Gunna & Lil Baby עם Drip Too hard ובמקום העשירי Travis Scott עם Sicko Mode.

עוד פרסמה נתונים עולמיים מאפליקציית שאזאם לשנת 2019. עשרת השירים שאותרו הכי הרבה פעמים השנה בעזרת שאזאם הינם: Bad Guy של Billie Elish, במקום השני Someone You Loved של Lewis Capaldi, במקום השלישי Dance Monkey של Tones and I, במקום הרביעי Calma (רמיקס) של Pedro Capo ו-Farruko. במקום החמישי Pice of your heart של Meduza עם Goodboys, במקום השישי Con calma של דדי יאנקי עם Snow, במקום השביעי סניוריטה של שון מנדס וקמילה קביו, במקום השמיני Old Town Road של Lil Nas, במקום התשיעי Sweet But Psycho של Ava Max ובמקום העשירי Giant של קלווין האריס וראג אנד בון.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully