וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התראה בסמארטפון רגע לפני הגשם: 5 אפליקציות מזג אוויר שאתם חייבים להוריד

26.12.2019 / 7:33

מזג האוויר בשבוע הקרוב צפוי להיות סוער, וסוף - סוף נרגיש מהו חורף "אמיתי". רק אמש נמל חיפה נסגר לכניסת אוניות ונרשמו שלל הצפות ברחבי הארץ. על מנת שתוכלו להתכונן בצורה הטובה ביותר לימים הגשומים, הנה חמש אפליקציות מזג אוויר שאתם חייבים על המכשיר שלכם

צילום: כיבוי והצלה, משטרת ישראל. עריכה: אסף דרורי

שמי מדינת ישראל הפכו בימים האחרונים מכחולים ושטופי שמש לאפורים וקודרים, מה שמסמל כנראה יותר מכל על בואן של סופות החורף. בעוד שבמשך שבועות ארוכים, יכולנו לצאת מהבית בלי חשש לקחת איתנו מטריה או מעיל גדול, כעת תמונת המצב השתנתה לחלוטין עם דיווחים על הצפות ברחבי ישראל. עם זאת, רבים מהישראלים עדיין מקבלים את תחזית מזג האוויר שלהם מחדשות הטלוויזיה בשעות הערב, שברוב הפעמים נכונות ומדויקות, אולם מזג אוויר הוא דבר הפכפך ויכול להשתנות גם תוך כמה שעות.

אם זה לא מספיק, אשתקד דיווחנו על מכ"ם הגשם הפועל על ידי משרד התחבורה והשירות המטאורולוגי כבר מעל לשני עשורים ואינספור הבעיות הטמונות בו. מאחר והוא פועל כבר מעל לשני עשורים, הוא שופע בתקלות ובבעיות שגורמות לו להיות מושבת לפרקי זמן ארוכים, כשמכ"ם חדש צפוי להגיע לישראל בחודשים הקרובים. על מנת שתוכלו להתעדכן בזמן אמת לסיכויי הגשם מבלי להסתמך על האפליקציות המינימליסטיות המותקנות על המכשיר, סיכמנו בשבילכם חמש אפליקציות מזג אוויר שאתם פשוט חייבים על הסמארטפון שלכם.

AccuWeather

AccuWeather הוא כנראה אתר מזג האוויר המוכר והגדול ביותר בעולם, עם צוות ענק שמדווח מדי יום על תנאי מזג האוויר ומכ"מי הגשם ברחבי העולם, לרבות בישראל. האפליקציה של השירות היא גם הפופולרית ביותר בחנויות האפליקציות תחת הקטגוריה, והיא מציעה ווידג'טים שימושיים לאנדרואיד ותחזית מזג אוויר מלאה בכלל המכשירים. עוד, כאפליקציה שמתגאה בדיוק של הנתונים שלה, היא מציעה כמויות מידע אדירות ומפורטות במיוחד על מזג האוויר, לרבות מהירות הרוח, קרינת השמש, לחות, תחזיות מדויקות לדקה הנוכחית ועוד. כמו כן, תוכלו באמצעות האפליקציה לקבל התראות מיידיות במידה ומזג האוויר עתיד להשתנות באזור שלכם לרעה.

להורדה לאנדרואיד

להורדה לאייפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
AccuWeather/מערכת וואלה!, צילום מסך

Dark Sky

אפליקציית Dark Sky יחסית חדשה בשטח, אולם מציעה המון דברים שהמתחרות פשוט לא מצליחות לספק. בשירות הפרימיום שלה, האפליקציה מתגאה בכך שמסוגלת לספק התראה ישירות לסמארטפון במידה ועתיד להתחיל גשם באזור שלכם, בטווח של שעה. עוד האפליקציה מציעה אלגוריתם חכם המסוגל לחזות באופן מדויק יותר את מזג האוויר ביחס לאפליקציות המתחרות, ואפילו להציע תחזיות מדויקות יותר מכולן בטווח הקצר - כך היא מסוגלת להתריע שעה מראש במידה ואתם עלולים להיתקל בממטרים. האפליקציה זמינה בחנויות האפליקציות של אפל וגוגל בחינם, אולם כדי להשתמש בתכונות היותר מתוחכמות שהיא מציעה, זה יעלה לכם 3 דולרים בשנה במידה ואתם משתמשי אנדרואיד או 4 דולרים בשנה במידה ואתם משתמשי אייפון. עם זאת, חשוב לציין שגרסת האפליקציה לאייפון לא זמינה בישראל, בזמן שגרסת האנדרואיד כן.

להורדה לאנדרואיד

להורדה לאייפון

Dark Sky. Dark Sky, אתר רשמי
Dark Sky/אתר רשמי, Dark Sky

דני רופ

החזאי המפורסם דני רופ שחרר אפליקציה משלו לקבל מידע על מזג האוויר בישראל ובעולם. כמו שאר האפליקציות ברשימה, גם זו של רופ שולחת התראות ואזהרות בזמן לסמארטפון ומציעה תמונה עדכנית של מכ"ם הגשם בימים אפרוריים. עוד תוכלו לצפות בתמונות ייחודיות ב-360 מעלות מישובים שונים ברחבי הארץ עם הדמיה של מזג האוויר המקומי, ואפילו לשתף בתמונות וסרטונים, וכן להגיב על מה שחבריכם העלו. כמו כן, תקבלו נתונים על מזג האוויר בעבר לפי ישובים וזמן, וכל הנתונים המעודכנים על מפלס הכינרת. האפליקציה זמינה בחינם בחנויות האפליקציות.

להורדה לאנדרואיד

להורדה לאייפון

Carrot Weather

אפליקציית Carrot Weather לא שונה בהרבה ממתחרותיה. לאחר פתיחתה, תוכלו לקבל מידע מפורט מאוד הודות מזג האוויר המעודכן לדקות האחרונות, וכן נתונים נוספים הכוללים את התחזית השבועית, לחות, אחוזי סיכוי לגשם ועוד. עם זאת, האפליקציה מצליחה להבדיל את עצמה באמצעות שימוש בעיצוב ייחודי ובהערות קומיות כמו "בעוד 45 דקות הגשם הכבד יפסיק, אז אתם יכולים להפסיק להעמיס את האנשים שאתם אוהבים על סירות הצלה" או "כדאי מאוד שתנצל את מזג האוויר שיצרתי בשבילך. אחרת…". האפליקציה זמינה בחנויות האפליקציות של גוגל ואפל תמורת 4.99 דולרים.

להורדה לאנדרואיד

להורדה לאייפון

Carrot Weather. Carrot Weather, אתר רשמי
Carrot Weather/אתר רשמי, Carrot Weather

The Weather Channel

האפליקציה של The Weather Channel שונה מהשאר בכך שהיא מאפשרת למשתמשיה לצפות במזג האוויר בעולם מהאולפן של הערוץ האמריקני. לאחר שתפתחו את האפליקציה, בדומה לשאר האפליקציות ברשימה, תוכלו לראות פירוט נרחב של תחזית מזג האוויר במיקום הנוכחי שלכם, וכן בשאר העולם. עוד כאמור, תוכלו לצפות באינספור סרטונים קצרים שהוקלטו באולפן הערוץ ולקבל מידע על מצב הגשם, בדרך הדומה במיוחד לזו שמוגשת מדי כמה שעות במהדורות החדשות בטלוויזיה. האפליקציה זמינה בחינם בחנויות האפליקציות.

להורדה לאנדרואיד

להורדה לאייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully