וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטכנולוגיה פורצת הדרך שהוצגה ב-CES שייכת בכלל לחברת איפור

אחרי שנים שמייקי לוי מסתובב בתערוכות בעולם, הוא סוף סוף מצא מוצר חדשני באמת. למרבה ההפתעה, בכלל מדובר בחברת לוריאל שהציגה מדפסת ליפסטיקים וקרם גוף, מותאם אישית למשתמש. כצפוי, גם שם יש טכנולוגיה ישראלית

לוריאל/מייקי לוי

קשה היה למצוא חדשנות אמיתית במהלך תערוכת CES שהתקיימה בלאס וגאס. רוב החידושים כבר הוצגו ממזמן, והחברות שהציגו דברים חדשים, לרוב מדובר בקונספטים שטרם מומשו או אבולוציה של טכנולוגיה קיימת. מי שהציגה טכנולוגיה חדשה היא חברת לוריאל שחשפה את ה-Perso (פרסו), "מדפסת איפור" ניידת, שמופעלת על ידי בינה מלאכותית, ומאפשרת להפיק איזה צבע וגוון איפור שרק תרצו וקרם גוף לפי העדפות האישיות. ניקולס הירונימוס, משנה לנשיא ומנכ"ל קבוצת לוריאל, אמר: "מדובר ביכולת ליצור מוצרי יופי ושירותים חכמים העונים על צרכי לקוחותינו ומציעים התאמה אישית ודיוק בלתי מוגבלים כמעט. אנו מחויבים להפוך את לוריאל למובילה בתחום הביוטי-טק, ו-Perso (פרסו) הוא הצעד הבא באותו מסע מרגש".

במהלך הביקור בתערוכה, ניתנה לי ההזדמנות לראות את המכונה החדשה של לוריאל, שסוף - סוף מציגה חדשנות אמיתית בין מאות ההכרזות שהתקיימו. אל תוך המכונה מטעינים מחסניות איפור, ובאמצעות אפליקציה פשוטה ונוחה, ניתן לבחור את צבע הליפסטיק שהמדפסת תכין. מדובר במדפסת שטרם הושקה, והיא צפויה להיות מושקת בשנה הבאה, כך שהדגם שראיתי הינו אב טיפוס, ועוד הוסיפו כי מחירו טרם נקבע, אך בהדגמה שביצעתי, הבטיחו כי מחירו יהיה נגיש ככל הניתן, וככל הנראה המחיר הגבוה יהיה עבור המחסניות איפור.

המדפסת עובדת בצורה די מתוחכמת, כשהיא מצלמת את פרצוף המשתמש באמצעות מצלמת הסמארטפון. האפליקציה עושה שימוש בטכנולוגיה של חברת מודיפייס שנרכשה על ידי לוריאל, והיא משתמשת בבינה מלאכותית על מנת לנתח את המצב הכללי של העור, לרבות קמטים עמוקים, מראה הכתמים הכהים ונראות הנקבוביות. אחר כך, היא מעריכה את הסביבה בה המשתמש ישהה, באמצעות נתוני מיקום גיאוגרפי של חברת בריזומיטר הישראלית. פרסו מעריכה את התנאים הסביבתיים המקומיים שיכולים להשפיע על מצב העור, לרבות מזג אוויר, טמפרטורה, אבקנים, מדד קרינת UV ולחות.

לוריאל - מדפסת איפור. מייקי לוי, מערכת וואלה!
טכנולוגיה פורצת דרך./מערכת וואלה!, מייקי לוי

אחרי שכל תכונות העור האישיות הוזנו לאפליקציה, ניתן להזין מרקם ורמת לחות שמועדפים, על מנת להתאים אישית את הפורמולה הייחודית של קרם הלחות, הסרום והקרם לעיניים. המדפסת מכוונת את עצמה לשימוש הנכון בבוקר ובערב, ואחרי לחיצה על הדפסה, האיפור מודפס אל תוך חלק עליון שניתן להסרה וכולל מראה, כך שניתן לקחת מינון יחיד או גדול יותר ולהשתמש בו אחר כך.

בפועל כל הפעולות מתבצעות בתוך דקה אחת בלבד, ולא רק שהמדפסת יכולה להדפיס קרם גוף לפי נתונים אישיים, אלא גם ליפסטיקים ואף מאפשרת לצפות בליפסטיקים הטרנדים באינסטגרם כיום. כך למעשה, ניתן להדפיס בדיוק את אותו הליפסטיק שראיתם ברשת, ואף לקבל תצוגה מקדימה באמצעות מציאות רבודה נוחה ופשוטה. כאמור, לא ברור כמה תעלה המדפסת, ומתי בדיוק תושק, אך בלוריאל מסרו כי המדפסת צפויה להגיע לחנויות במהלך השנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully