וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מצליח ליהנות מהתכנים": אדם חירש תובע את אתר פורנהאב על חוסר בהנגשה

תביעת ענק נגד אתר הפורנו הגדול בעולם, "פורנהאב", ואתרים נוספים: אדם חירש תובע בעקבות חוסר בהנגשה. "זו הפלייה כשאתרי אינטרנט מונעים נגישות לחירשים וכבדי שמיעה", כתב האמריקאי בכתב התביעה. באתר הגדול בעולם לא מגיבים, אך הפעם חרגו ממנהגם ושחררו תגובה בנושא

PORNHUB

אדם חירש יצא בתביעת ענק נגד אתרי פורנוגרפיה, לרבות פורנהאב, הנחשב לאתר הפורנו הגדול ביותר בעולם, בטענה כי אינו מצליח "ליהנות מתכני הוידאו המופיעים באתר" ללא תרגום. ירוסלב סוריס, תושב ניו יורק, ניסה לצפות בסרטוני וידיאו באתר הפורנו, פורנהאב, תחת הכותרת "דודה חורגת חתיכה עושה בייביסיטר על אחיין מופרע", "שוטרת סקסית גורמת לעד ראייה לדבר" וכן סרטונים אחרים במהלך חודש אוקטובר אשתקד וכן במהלך חודש ינואר השנה. עם זאת, סוריס, כאמור, לא הצליח לצפות בסרטונים הללו משום שלא כללו כתוביות, כך נכתב בתביעה שהגיש ביום חמישי האחרון במחוז המזרחי של מדינת ניו יורק שבארצות הברית.

כמו כן, טען סוריס שכמה מאתרי הפורנו הגדולים ביותר בעולם, וביניהם RedTube, Pornhub וכן YouPorn, מפרים את חוק ה"אמריקאים עם מוגבלות" משנת 1990. חשוב לציין שחלק לא מבוטל ממטרת החוק היא לספק "הנאה מלאה ושווה" של טובין, שירותים ציבוריים, מתקנים וכל המשתמע מכך, וזאת על פי כתב התביעה. "זו הפלייה כשאתרי אינטרנט מונעים נגישות לחירשים וכבדי שמיעה", כתב סוריס במכתב התביעה שהגיש לבית המשפט. החוק מציין כי מטרתו היא "לוודא מוגבלות יש את אותן הזכויות וההזדמנויות כמו שאר האוכלוסייה". על פי דוח שפורסם לפני מספר שנים, מספר העיוורים בעולם עומד על כ-39 מיליון אנשים, בזמן ש-246 מיליון אחרים סובלים מפגם כזה או אחר בראייה שלהם. משמע, מעל ל-285 מיליון בני אדם סובלים מלקות כלשהי בראייה.

pornhub vr פורנהאב מציאות מדומה. אתר פורנהאב, צילום מסך
פורנהאב/צילום מסך, אתר פורנהאב

בתגובה לתביעה, סגן נשיא אתר Pornhub, קורי פרייס, חלק על טענת התובע כי האתר אינו מציע כתוביות. "אמנם אנו בדרך כלל לא מגיבים על תביעות אקטיביות, אך ברצוננו לנצל הזדמנות זו ולהצביע על כך שיש לנו קטגוריה של סרטונים עם כתוביות לכבדי שמיעה", אמר פרייס בהצהרה שנמסרה לחדשות ABC, בעקבות התביעה. אותה הצהרה אף כללה קישור לקטגורייה באתר המוקדשת לכבדי שמיעה, בה מופיעים קטעי וידאו בעלי כתוביות. סוריס תבע בעבר את "פוקס ניוז", ה"ניו יורק פוסט" וגופי תקשורת אחרים תחת אותם אישומים של החוק באתרי האינטרנט שלהם. הוא דורש פיצויים וקנסות נגד פורנהאב ושאר האתרים בתביעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully