וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסיקו לענות לכם בווטסאפ? כך תגלו אם משתמשים אחרים חסמו אתכם

20.1.2020 / 8:25

שירות המסרים הפופולרי בעולם, ווטסאפ, השיק לפני מספר שנים אפשרות לחסום משתמשים. כך שכל משתמש יכול לחסום אתכם, ואפילו בטעות. כך, בכמה צעדים, תוכלו לדעת האם נחסמתם על ידי משתמש, וגם לחסום משתמשים אחרים

עריכת וידאו:ניר חן

בוידאו: מייקי לוי על הונאות בווטסאפ

אפליקציית המסרים ווטסאפ הפכה בשנים האחרונות לפלטפורמת המסרים הפופולרית בעולם ובישראל בפרט. רק בערב השנה החדשה, כ-100 מיליארד הודעות נשלחו באמצעות ווטסאפ, ושיא הודעות חדש נרשם בפלטפורמה. רק בבריטניה, נשלחו לא פחות מ-900 מיליון הודעות. באופן מפתיע, הפלטפורמה עבדה ללא שום תקלה או עיכוב, והתמודדה בצורה יוצאת דופן עם העומס הרב. האפליקציה מציעה מגוון רחב של אפשרויות, ובניגוד לסמסים, היא מאפשרת גם חסימת משתמשים, כך שלא יוכלו לשלוח לכם הודעות. ווטסאפ לא תודיע או תסמן שהאדם בצד שני חסם אתכם, אך יש כמה דרכים לזהות זאת.

המשתמש לא עונה? כך תזהו אם נחסמתם

חשוב לציין כי ניתן להעלים את חלק מהמחוונים שהבן אדם חסם אתכם, כך שלא תמיד מדובר בחסימה, אלא בהגדרות פרטיות. אך גם את זה ניתן לבדוק ולאמת באמצעות חשבון ווטסאפ של משתמש אחר, על ידי הוספת מספר הטלפון ובדיקת המחוונים. אם נחסמתם בווטסאפ כבר לא תוכלו לראות את תמונת המשתמש, לרבות הסטטוס שלו ומתי התחבר או מתי הוא מחובר לפלטפורמה. את ארבעת המחוונים האלו ניתן לשנות בהגדרות הפרטיות ולהעלים אותם, אולם אם תשלחו הודעה למשתמש, וווטסאפ יסמן כי ההודעה נשלחה אך לא התקבלה (וי אחד ולא שניים), או, במקרה אחר, שתבצעו שיחה קולית והיא לא תיענה. במידה וכל הקריטריונים נענו בחיוב, ניתן להעריך שהמשתמש חסם אתכם.

עוד בוואלה! TECH

"שרשור טיפים קטנים לעצמאי החדש": הרשת נקרעת מ"יאיר נתניהו הפרילנס"

לכתבה המלאה
ווטסאפ. ShutterStock
ווטסאפ/ShutterStock

מקבלים הודעות ספאם? כך תוכלו לחסום אותן

ווטסאפ מאפשרת חסימה קלה ומהירה במיוחד, ואף שדרגה את נוחות הפיצ'ר לפני מספר שנים. על מנת לחסום משתמש, היכנסו להגדרות, חשבון, פרטיות ושם תוכלו להוסיף משתמשים תחת תפריט "חסימה" ("Blocked"). עוד ניתן להיכנס לשיחה עם המשתמש שאותו תרצו לחסום, ללחוץ על שמו, ובתפריט שיפתח ללחוץ על "חסום משתמש". כדי להסיר את החסימה, בצעו את אותהן הפעולות בסדר ההפוך והסירו אותו מהרשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully