וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיראו מופתעים: הסמארטפון המתקפל החדש של סמסונג נחשף

30.1.2020 / 6:52

שנה אחרי השקת הסמארטפון המתקפל של סמסונג, החברה צפויה להכריז ב-11 בפברואר על מכשירי הדגל, ה-S20 ולצידם על ה-Z Flip, סמארטפון מתקפל חדש. בניגוד לדור הקודם, הוא יהיה קומפקטי הרבה יותר, ויושק בתג מחיר נמוך משמעותית

מייקי לוי

מכשירי הדגל החדשים של סמסונג ייחשפו ב-11 בפברואר באירוע הכרזה בסן פרנסיסקו, והם ללא ספק הסמארטפונים המדוברים ביותר בחודשים האחרונים. כעת, תמונות חדשות של המכשיר המתקפל דלפו לאינטרנט, ונראה שניתן לאשר הרבה מהשמועות שסופרו עליו בחודשים האחרונים. תחילה, נראה שהוא יגיע עם זוג מסכים, ויתקפל לצורת צדפה - ממש כמו המכשיר המתקפל החדש של מוטורולה. עוד על פי ההדלפות, נראה כי המכשיר החדש יקרא Galaxy Z Flip, ולצדו יושקו גם שני מכשירי הדגל האחרים - הלקסי S10e, הדגם הרגיל ודגם הפלוס.

ה-Z Flip (שם קוד Bloom), יגיע עם מסך OLED בגודל 6.7 אינץ'. כמו כן, על פי ההדלפות, נראה שהוא ינצל את טכנולוגיית המסך החדשה של היצרנית הקוריאנית עם "זכוכית דקיקה במיוחד", במקום שכבת הפלסטיק שסמסונג משתמשת בה כיום עם הגלקסי פולד. עוד יהיו לו שתי תצוגות - אחת פנימית שתתקפל, ואחת נוספת, חיצונית, שתהיה קטנה בהרבה ותציג את השעה ואת ההתראות המתקבלות. גם מערך הצילום משתנה, ודווקא נראה שלרעה. זה הפונה לפני חוץ כולל שתי עדשות - האחת 12 מגה פיקסל לצילום רגיל ואחת נוספת של 12 מגה פיקסל לצילום רחב. מערך הצילום הפנימי יכלול עדשת 10 מגה פיקסל.

נוסף על כך, המכשיר צפוי לכלול מחבר Type-C, וגם הוא, כמו מכשירי הנוט 10 והפולד, לא יגיעו עם חיבור אוזניות. חשוב לציין כי התמונות החדשות מראות גם, בין היתר, את הצבעים החדשים שצפויים להגיע - ורוד ושחור. מתחת למכסה המנוע תוכלו למצוא את ערכת השבבים סנאפדרגון 855+ מבית קוואלקום לצד 8 גיגה של זיכרון ראם ו-256 גיגה של זיכרון אחסון, שלראשונה לא יהיה ניתן להרחבה. הסוללה תגיע בנפח 3,300 מיליאמפר-שעה ותכלול הטענה מהירה של עד 15 וואט. מומחים מעריכים כי המכשיר החדש יעלה "רק" 1,400 דולרים (כ-4,842 שקלים), מה שיהפוך אותו לזול יותר מהגלקסי פולד. עם זאת, הנתונים האלו הם ממש לא החדשים ביותר בשוק, ועל כן לסמסונג צפויה תחרות קשה מול מכשירי דגל אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully