וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חזרתי, מישהו יודע איפה מתארגנים?": הרשת מגיבה לחזרתה של נעמה יששכר

אחרי ציפייה גדולה, ביקורו של פוטין ולחץ ציבורי גדול, נעמה יששכר עושה את דרכה לישראל לאחר חנינתה שניתנה על ידי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. נעמה ואימה עלו על מטוס ראש הממשלה, וינחתו בישראל בשעות הקרובות. אספנו את הציוצים הטובים ביותר

עריכה: אסף דרורי

שנה של מאבק שהסתיים בהצלחה: לאחר חנינתה ושחרורה של נעמה יששכר, ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיע לרוסיה עם מטוסו החכור, על מנת להביא אותה ואת אימה יפה לישראל. נתניהו נפגש מוקדם יותר הבוקר עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. בפתח פגישתם הודה נתניהו לפוטין על "ההחלטה המהירה לתת חנינה לנעמה יששכר, מחווה שמרגשת את כולנו וכל אזרחי ישראל". נתניהו נחת בבירת רוסיה בתום ביקורו המדיני בוושינגטון וצפוי לשוב הערב לישראל יחד עם הצעירה הישראלית ואמה יפה.

אל פגישתם הצטרפה גם יפה יששכר, שבתה ישבה בכלא הרוסי במשך כעשרה חודשים בגין החזקת סמים. בהצהרה משותפת לאחר הפגישה אמר הנשיא הרוסי כי "אמרתי לאמה של נעמה, ואגיד עוד פעם, שהכול יהיה בסדר".פוטין הסביר כי פגישתו בשבוע שעבר עם יפה יששכר סייעה בקבלת החלטתו לחון את הצעירה הישראלית. "החלטתי לתת לה חנינה וזה הרבה בזכות המפגש עם אימא שלה", אמר הנשיא. "אבל צריך לזכור שגם מצאו אצלה סמים בתיק. אני מאחל כל טוב לה ולבני משפחתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully