וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אפל תשיק גרסה מוזלת לאוזניות AirPods Pro?

15.2.2020 / 7:35

האם זו השנה של המוצרים הזולים מבית אפל? שמועה חדשה שמצטרפת אל השמועות כי אפל עשויה להשיק אייפון מוזל, טוענת כי אפל תשיק גרסה מוזלת ל-AirPods Pro שתזכה לשם "AirPods Pro Lite". כרגע לא ברור מתי זה יקרה, וכמה יעלו

אתר רשמי

האם נראה בקרוב גרסה מוזלת לאוזניות ה-AirPods Pro שאפל השיקה בשנה שעברה? האתר הטייוואני, DigiTimes, מדווח כי במהלך השנה הקרובה אפל עשויה להשיק גרסה מוזלת לאוזניות ה-AirPods Pro. עוד הוסיפו באתר כיאפל החלה להעביר את ייצור האייפדים, השעונים ומחשבי ה"איימק" אל מפעלים בטאיוואן, במקום המפעלים הקיימים בסין. ""השותפים של אפל בטיוואן, עשויים להיות היצרנים העיקריים של המכשירים שיושקו בשנה הבאה כמו: האייפד, השעונים, ה-AirPods Pro Lite והאיימק", דיווחו באתר DigiTimes.

עם זאת, יש לקחת את השמועות בערבון מוגבל, שכן לא ברור האם מדובר בטעות הקלדה, או שבאמת באתר התכוונו לגרסה מוזלת. עוד יש לקחת בחשבון כי ההפרש בין ה-AirPods ל-AirPods Pro עומד על 50 דולרים בלבד, כך שמדובר על מרווח תמרון צר מאוד, עד כדי לא משתלם. יותר סביר להניח כי אפל תגנוז את דגמי ה-AirPods ותציע את ה-AirPods Pro, ולצידן את גרסת הלייט. השנה מרבית מהשמועות מתרכזות במוצרים מוזלים שאפל עשויה להשיק, כמו האייפון 9 המוזל, וכעת אל השמועות מצטרפים גם הדיווחים על דגם מוזל של אוזניות ה-AirPods Pro.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully