וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפתיע ולטובה: הצצה ראשונה לסמארטפון המתקפל החדש של סמסונג

אחרי אינספור הדלפות, חברת סמסונג הכריזה על ה-Z Flip, הסמארטפון המתקפל החדש. במפתיע, סמסונג בחרה לפתוח את האירוע עם ההכרזה על הסמארטפון המתקפל, מה שאולי מסמן את חשיבות המוצר לחברה. אז מה אנחנו אומרים על המכשיר ובעיקר מה המכשיר אומר על הקהל הישראלי?

מייקי לוי

בשבועות האחרונים חברת סמסונג החלה למכור את ה-Galaxy Fold, הסמארטפון המתקפל שהושק בשנה שעברה. כעת, במהלך ההשקה של מכשיר הדגל ה-Galaxy S20, החברה בחרה לפתוח את האירוע עם השקת ה-Galaxy Z Flip, הסמארטפון המתקפל השני מבית החברה. בניגוד ל-Fold שנפרס בתצורת "ספר", ה-Flip נפרס בתצורת "צדפה", בדומה למכשירים הישנים כמו ה-RAZR של מוטורולה. הוא כולל מסך בגודל 6.7 אינץ', ברזולוציית FullHD, עם ציפוי זכוכית, מה שנותן הרגשה של מסך סמארטפון מסורתי, ולא ציפוי פלסטיק בדומה ל-Fold. מדובר בסמארטפון "נגיש" יותר, כשמחירו עומד על 5,599 שקלים, לעומת ה-Fold שעלותו 7,999 שקלים.

המסך החיצוני הינו SuperAmoled בגודל של 1.1 אינץ', והוא ישמש בעיקר לתצוגת התראות. עוד הוא כולל מערך צילום אחורי של 12 מגה - פיקסל עם עדשה רחבה של 123 מעלות, ומצלמה קדמית של 10 מגה פיקסל. בלב הסמארטפון פועמת ערכת שבבים מתוצרת סמסונג, כשאליה משודך 8 גיגה זיכרון RAM ו-256 גיגה לאחסון פנימי. עוד הוא תומך בהטענה אלחוטית מהירה, וסוללה בקיבולת 3,300 מיליאמפר-שעה.

סמסונג משיקה את סדרת ה-Galaxy S20. ללא, עיבוד תמונה
יותר קומפקטי ויותר זול מה-Galaxy Fold./עיבוד תמונה, ללא

במהלך ההשקה נתנה לי ההזדמנות לבדוק במשך כמה דקות את הסמארטפון החדש. בניגוד ל-Fold שאינו מגיע עם מסך מזכוכית, אלא המסך כולו בנוי מפלסטיק, מה שמורגש היטב לעומת סמארטפון מסורתי. לעומת זאת, ה-Flip נותן הרגשה שונה לחלוטין, זהה לשל סמארטפון וזאת הודות לזכוכית ששולבה בסמארטפון. עוד הוא הרבה יותר קומפקטי, ומי שמחפש סמארטפון קטן, אך מנגד בלי פשרות לחלוטין, ייתכן וזהו הסמארטפון עבורו. את כל שאר המידע ואיך הסמארטפון מרגיש, תוכלו למצוא בסרטון.

שאלת השאלות: אז מה הוא נותן לנו?

סמסונג הציגה את ה-FOLD, על פניו מדובר בסמארטפון מגושם למדי ולא באמת מספיק נוח כדי להיות סמארטפון ליומיום. ה-Flip, לעומת זאת, נושא בשורה של ממש. הוא קומפקטי, קל והוא מביא את היכולות של הסמארטפון המסורתי, בגוף קטן במיוחד. תצוגת המסך הפתיעה אותי גם כן, בסמסונג הצליחו לשלב זכוכית בתוך מסך גמיש, דבר שהוא על פניו בלתי אפשרי. כך מתקבלת הרגשה שהיא ללא פשרות. נראה כי סמסונג חיפשה בנרות את שימושיות הסמארטפון המתקפל, כשהסמארטפון הראשון היה ניסוי כלים שגם הצליח והוכיח שיש ביקוש. כעת, אם ה-Flip יימכר היטב, ייתכן ונראה עוד הרבה גרסאות ממנו.

ה-Flip בדומה ל-Fold יושק גם הוא בישראל. תאריך ההשקה טרם ברור, מאחר שמדובר בסמארטפון ביצור מוגבל למדי. עם תג מחיר "שפוי" הרבה יותר, שעומד על 5,599 שקלים, נראה כי היא צפוי להיות להיט מכירות. בשלב הראשון, הישראלים עשויים לקנות אותו בשביל "הפוזה", להסתובב עם מכשיר גמיש. רק בדור השני נדע עד כמה הישראלים אימצו ואהבו את הקונספט, ואם הוא יעבוד, הקהל הישראלי, בתור מאמץ ראשון, עשוי להיות אחד מהלקוחות הקבועים של הסמארטפון הגמיש.

הכותב הינו אורח סמסונג בסן פרנסיסקו

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully