וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי ווטסאפ? כך תוכלו להעביר שיחות בין האייפון לאנדרואיד

12.2.2020 / 8:42

העברת השיחות בין מכשירי האייפון לאנדרואיד בווטסאפ, לא התאפשרה עד עכשיו. מדובר בתהליך יחסית ארוך ומורכב, שכן אם תרצו להעביר את כל השיחות בווטסאפ, תצטרכו לבזבז לא מעט שעות, אך הוא סוף - סוף אפשרי. כך תעשו זאת

עריכת וידאו:ניר חן

(בסרטון: מייקי לוי על הונאות בווטסאפ)

בעבר החלפת סמארטפון הייתה פעולה מייגעת אבל היום מדובר בתהליך פשוט יחסית. לא משנה אם אתם משתמשים באנדרואיד או באייפון, היצרניות פיתחו כלים פשוטים במיוחד להעתקת התכנים מאייפון לאייפון, מאנדרואיד לאנדרואיד או מאייפון לאנדרואיד וההפך. עם זאת, נראה כי העברת השיחות בווטסאפ עדיין מורכבת וכמעט ובלתי אפשרית בין האייפון לאנדרואיד, לפחות עד עכשיו. יש לציין כי מדובר בהעתקת תכנים מהאייפון לאנדרואיד בלבד ולא ההפך, שכן הפעולה ההפוכה עדיין לא ניתנת לביצוע. בניגוד לטלגרם שכל השיחות מגובות בענן, נראה כי בווטסאפ עדיין מתעקשים שהשיחות ישמרו באופן מקומי על הסמארטפון, ולכן המעבר בין מערכות ההפעלה מורכב במיוחד.

כך תעבירו את השיחות מהאייפון לאנדרואיד

ראשית וודאו שעל סמארטפון האנדרואיד לא מותקנת אפליקציית ווטסאפ. כעת היכנסו לשיחה אותה תרצו להעתיק מהאייפון, לחצו על שם איש הקשר, גללו למטה ולחצו על "Export Chat" או בעברית "ייצא שיחה". אחר כך שלחו אותה במייל שלכם, והקלידו את כתובת המייל שנמצאת בחשבון האנדרואיד. שלחו את השיחה, וחזרו על הפעולה בשיחות נוספות שאותן תרצו להעתיק. החסרון בתהליך, שהוא עשוי להיות ארוך מאוד במידה ותרצו להעתיק את כל שיחות הווטסאפ שלכם. לצערנו, עדיין אין תוכנת קסמים שתעשה זאת עבורכם בלחיצת כפתור, כך שמדובר בפעולה שעשויה לארוך לא מעט זמן. עם זאת, עד כה לא ניתן היה להעתיק שיחות בכלל.

עוד בוואלה!

החל מ-3,499 שקלים: סמסונג משיקה את סדרת ה-Galaxy S20

לכתבה המלאה
יצוא שיחות בווטסאפ. צילום מסך, צילום מסך
לחצו על ״Export Chat״ או בעברית ״ייצא שיחה״./צילום מסך, צילום מסך

אחרי ששלחתם את השיחות, היכנסו לחשבון המייל בסמארטפון החדש והורידו את השיחה שנשלחה. אחרי שהעברתם את כל השיחות הרלוונטיות, התקינו את ווטסאפ. היכנסו לחנות האפליקציות, הורידו את ווטסאפ בגרסה האחרונה ובמסך הפתיחה התוכנה תזהה כי קיים גיבוי. בשלב זה, ווטסאפ תעתיק את כל השיחות שהורדו אל תוך האפליקציה באנדרואיד. לחצו על "שחזר גיבוי", והמשיכו את התהליך כרגיל. בסיומו, השיחות הקודמות באייפון, יעברו אל האנדרואיד.

גיבוי ווטסאפ. צילום מסך, צילום מסך
גיבוי ווטסאפ/צילום מסך, צילום מסך

אחרי שביצעתם את הפעולה באנדרואיד, כעת הגיע הזמן שתדאגו לגיבוי של השיחות החדשות. כדי לבצע זאת היכנסו להגדרות, צ'אטים, גיבוי צ'אט ושנו את ההגדרות של גבה ל-Google Drive מדי יום, ואת הגיבוי דרך ה-Wifi בלבד, על מנת לא לבזבז את חבילת הגלישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully