וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי משתמשי האנדרואיד: "מצב החושך" בווטסאפ מגיע לאייפון

9.2.2020 / 6:25

לפני מספר שבועות פייסבוק, הבעלים של וווטסאפ, עדכנה את האפליקציה למשתמשי האנדרואיד בגרסת הבטא ושחררה את העדכון שרבים המתינו לו - "מצב החושך". בעוד שלמשתמשי האייפון החברה לא מסרה צפי, נראה כי כעת העדכון הגיע למשתמשי הבטא באפליקציה

רוגלה בווטסאפ/צילום: צ'ק פויינט

בוידאו: טריקים בטקסט ווטסאפ (סטרייקאאוט והדגשה)

הפיצ'ר שמשתמשי ווטסאפ חיכו לו סוף סוף הגיע: בין אם אתם משתמשי אייפון או אנדרואיד, אפליקציית ווטסאפ התעדכנה במהלך סוף השבוע האחרון, וכעת משתמשי הבטא יכולים ליהנות מ"מצב החושך". המצב נועד כדי להקטין את החשיפה לאור שמפיץ המסך של הסמארטפון, בעיקר בזמן עבודה בתנאי תאורה חשוכים, ובכך לגרום לעיניים שלנו להתאמץ פחות. עוד המצב מסוגל לחסוך בחיי סוללה בצורה משמעותית, במיוחד בסמארטפונים בעלי מסך OLED כמו אייפון X ומעלה וכן מכשירי אנדרואיד רבים כמו הגלקסי נוט 10.

חברת פייסבוק, הבעלים של ווטסאפ, הציגה את הפיצ'ר לפני מספר חודשים, אך לא מסרה תאריך או צפי מתי הפיצ'ר המיוחל ישוחרר. לפני כחודשיים, אתר WABetaInfo, הידוע בפרסום הדליפות לפיצ'רים חדשים באפליקציית המסרים הפופולרית, פרסם כי העדכון כבר מוכן למכשירי האנדרואיד, בעוד שהעדכון לאייפון דורש עבודה נוספת. לפני כשלושה שבועות העדכון המיוחל הגיע סוף סוף למכשירי האנדרואיד, בזמן שמכשירי האייפון, כצפוי, נותרו להמתין. עם זאת, ניתן לבשר שהעדכון הגיע, באופן רשמי, גם למכשירי האייפון, אם כי זמין רק עבור משתמשי הבטא של האפליקציה. כידוע, ווטסאפ נחשבת לאפליקציית המסרים הפופולרית בעולם עם מעל למיליארד וחצי משתמשים פעילים מדי חודש, ב-180 במדינות ברחבי העולם.

עוד בוואלה! TECH

לכבוד חגיגות ה-15: אפליקציית המפות של גוגל מתעדכנת

לכתבה המלאה
ווטסאפ. ShutterStock
ווטסאפ/ShutterStock

כך תוכלו ליהנות מ"מצב החושך" החדש

למשתמשי אייפון: על מנת להירשם לתכנית הבטא של ווטסאפ באייפון, הורידו את אפליקציית "TestFlight", הזמינה בחנות האפליקציות. מדובר באפליקציה הרשמית של אפל עבור הורדת גרסאות בטא ואפליקציות שטרם עלו לחנות האפליקציות. לאחר מכן, היכנסו לקישור הבא דרך האייפון והירשמו לתוכנית הבטא. נכון לכתיבת שורות אלו, הבטא מלאה, אולם בכל רגע יכול להתפנות מקום. במידה וקיבלתם הודעה שהמקומות בתכנית הבטא אזלו, אל תתייאשו ונסו לבדוק שוב ביום אחר. מפתחי האפליקציה יכולים לאפשר למשתמשים חדשים להצטרף בכל רגע וכן יש לא מעט משתמשים שעוזבים בעצמם את התכנית על מנת לחזור לגרסה הרשמית והיציבה, ובכך מפנים מקום לאחרים.

למשתמשי אנדרואיד: היכנסו לחנות האפליקציות וחפשו שם את אפליקציית ווטסאפ. בעמוד של האפליקציה, גללו למטה עד שתמצאו את האפשרות "Become a Beta Tester". לחצו על הכפתור הירוק וסמנו כי אתם רוצים להשתתף בתוכנית הנסיינים של החברה. לאחר כמה דקות, גרסת הבטא תגיע למכשירכם ממש כמו כל עדכון רגיל של האפליקציה.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully