וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו גם במכשירי סמסונג: שירות הגיימינג של גוגל מתרחב למכשירים נוספים

20.2.2020 / 6:00

שירות הגיימינג של גוגל הושק בחודש נובמבר האחרון ואפשר למשתמשים לשחק במשחקים פלייסטיישן ואקסבוקס ללא הצורך בקונסולה ובאיכות גבוהה מאוד. כעת החברה הודיעה כי היא משיקה את השירות גם בסמארטפונים של סמסונג, רייזר ואסוס

עמית לגו ומייקי לוי משחקים בקונסולות על גבי מסך ה-IMAX שביס פלאנט בראשון לציון/צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

אחרי שהשיקה את השירות למכשירי הפיקסל, גוגל שחררה הבוקר (חמישי) את סטדיה גם למספר גדול של מכשירי סמסונג, אסוס ורייזר. בין המכשירים החדשים שהתווספו לשירות ניתן למצוא את סדרת מכשירי הגלקסי S20, גלקסי S10, גלקסי S9 וגלקסי S8. עוד סדרת מכשירי הנוט 10, נוט 9 והנוט 8 של סמסונג גם ברשימה ברת המזל. באשר לרייזר ואסוס - מכשירי הדגל של החברות, הרייזר פון 1 ו-2 וכן ה-ROG פון 1 ו-2, קיבלו יחד עם מכשירי סמסונג תמיכה מלאה. בשקלול כלל המכשירים עם תמיכה בשירות הגיימינג, סטדיה פועל על כ-26 סוגי סמארטפונים שונים.

שירות המשחקים של גוגל הושק בחודש נובמבר האחרון ומאפשר לשחקנים ברחבי העולם להזרים משחקי וידאו דרך רשת האינטרנט ובכך, למעשה, הופך את הקונסולה הפיזית למיותרת. יתרה מכך, בגוגל מבטיחים להזרים את המשחקים הללו ברזולוציית 4K וב-60 פריימים לשנייה, עם תמיכה ב-HDR ובאודיו של 5.1 ערוצים, נתונים מדהימים גם ביחס למחשבי העל של ימינו. השירות יפעל על פי תשלום חודשי, בדומה לשירותי הזרמת הוידאו כמו נטפליקס או ספוטיפיי במוזיקה ויאפשר לשחקנים להשתמש בספריית ענק שגוגל תוסיף אליה משחקים חדשים באופן קבוע ורציף.

גוגל סטדיה. גוגל, אתר רשמי
גוגל סטדיה/אתר רשמי, גוגל

גוגל גובים 8.99 ליש"ט מדי חודש עבור השימוש בשירות הפרו, שהם כ-40 שקלים, אולם חשוב שנעשה לכם סדר. השירות עצמו זמין בחינם לכולם ומאפשר הזרמה של משחקים באופן רגיל לחלוטין בתמורה לתשלום עבור כל משחק בנפרד. אופציית התשלום, לעומת זאת, תאפשר לכם לשחק במגוון רחב של משחקים ללא תשלום נוסף וללא הצורך לשלם על כל משחק בנפרד. עם זאת, על משחקים מסוימים עדיין תהיו חייבים לשלם, אך כמובן עם הנחה קטנה. חשוב לציין כי אפליקציית סטדיה ל-iOS עדיין לא מאפשרת פעילות מלאה, כך שמשתמשים שירצו לשחק על האייפון או האייפד שלהם יאלצו להמתין לעת עתה. כמו כן, סטדיה עדיין לא זמין בישראל ובגוגל טרם ציינו מתי יגיע לכאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully