וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחד באפריל שמח": הרשת מגיבה להצהרה של בנימין נתניהו

המלחמה בנגיף הקורונה והאבטלה: ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס מסיבת עיתונאים ובמהלכה הפתיע את נציגי האוצר ואת אזרחי ישראל. "החלטתי עם שר האוצר על מענק מיוחד לחג הפסח, 500 שקלים לכל ילד", אמר. התגובות ברשת לא איחרו להגיע

צילום: לע"מ, עריכה: שאול אדם

"החלטתי עם שר האוצר על מענק מיוחד לחג הפסח, 500 שקלים לכל ילד, עד הילד ה-4", אמר אמש (רביעי) ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במהלך נאום בו עידכן על הנחיות חדשות, כחלק מהמאבק בנגיף הקורונה. לדברי נתניהו, המענקים ייכנסו ישירות לחשבון הבנק של המשפחה .ממידע שפורסם אחרי מסיבת העיתונאים, עולה כי ראש הממשלה הודיע לאנשי משרד האוצר על ההחלטה לתת מענקים למשפחות לפסח כמה שעות לפני ההצהרה שמסר. בהנהלת האוצר הביעו התנגדות למהלך, אך נתניהו הורה להוציא אותו לפועל. בכירים במשרד אמרו כי המענק דורש חקיקה ועלותו מוערכת בכמיליארד שקלים וחצי. כעת לומדים באוצר את פרטי ההחלטה ובוחנים דרכים למימון תקציבי של ההחלטה.

גורם המעורה בפרטים מתח ביקורת על החלטת נתניהו וטען כי התקבלה ללא תיאום עם אנשי האוצר. לדבריו, "ראש הממשלה ביקש להודיע שהתכנית שלו היא לחלק כסף לאזרחים, ואת זה צריך להוציא לפועל. זה צעד פופוליסטי, כי זה לא באמת מבטיח שמי שנפגע מהמשבר הוא זה שיהנה מהכסף". עוד הוסיף כי ההחלטה לא מפרטת קריטריונים לגבי הזכאות למענק. ברשת בעיקר צחקו על ההכרזה של ביבי, ואנחנו אספנו את הציוצים הטובים ביותר.

עוד בוואלה!

זהירות! ההונאה שמסכנת את חשבון הווטסאפ שלכם חזרה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully