וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיליון שקלים מההפקה וקורונה מהמנחים": הרשת מגיבה לגמר האח הגדול

העונה החמישית של "האח הגדול" הגיעה לסיומה בצל התפשטות נגיף הקורונה. בצעד חריג, הגמר התקיים ללא קהל ומבלי שהמשפחות יקבלו את פניהם באולפן. תקוה גדעון זכתה במקום הראשון, והרשת לא חסכה בתגובות. אספנו את הציוצים הטובים ביותר

האח הגדול

בצל משבר נגיף הקורונה וההסגר הרחב שהוטל על ישראל, התקיים אמש (שבת) גמר "האח הגדול" ברשת 13. תקוה גדעון זכתה במקום הראשון, כשאחריה ירדן אדרי שהגיעה למקום השני. למקום השלישי הגיע אסיף אלקיים, למקום הרביעי הגיע גדי פניבילוב ולמקום החמישי הגיעה אודליה סוויסה. בשל מגבלות הקורונה, הגמר התקיים ללא קהל ומבלי שמשפחות הפיינליסטים קיבלו את פניהם באולפן. בצאתה מבית האח הגדול, פרגנה ירדן לתקוה ושיבחה את המסע ששתיהן עברו בבית.

במילות הפרידה שלו מתקוה, אמר "האח הגדול": "אני נרגש וגאה להגיד לך 'את המנצחת של האח הגדול 2020'. מהרגע הראשון שהתיישבת מולי הרגשתי את האור הגדול שיוצא ממך - הפנימי והחיצוני. לאורך המסע שלך בבית האח הגדול הצלחת להעביר מסרים אמיתיים על גזענות, אפליה, דימוי עצמי, כוח רצון ואהבה". כמו תמיד, הרשת לא פסחה על ההזדמנות לבקר ולצחוק על גמר התוכנית, במיוחד כשרוב ממדינת ישראל נמצאים בסגר ביתי. הבאנו את הציוצים הטובים ביותר.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully