וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולראשונה יש גם אייפון: 5 סמארטפונים משתלמים עד 2,000 שקלים

26.5.2020 / 11:52

כבר לא צריך להוציא אלפי שקלים כדי ליהנות מסמארטפון שכולל יכולות צילום מתקדמות וביצועים טובים. יצרניות הסמארטפונים מציעות כיום מגוון רחב של אופציות משתלמות, החל מכמה מאות שקלים ועד לאלפי שקלים בודדים. אספנו את הטובים ביותר עד 2,000 שקלים - ויש גם אייפון

צילום: אפל

כבר לא צריך להוציא אלפי שקלים כדי ליהנות מסמארטפון מספיק מתקדם ואיכותי, ועכשיו יותר מתמיד, אנשים רבים מנסים לחסוך בהוצאות. עם זאת, נראה כי הסמארטפון הפך למוצר צריכה בסיסי, שכל אחד חייב. יותר ויותר יצרניות סלולר משיקות בשנים האחרונות מכשירי ביניים עם ביצועים מתקדמים במיוחד, כאלו שהשמשתמש הממוצע כלל לא ירגיש בהבדל בינם לבין מכשירי הדגל. אספנו את מכשירי הדגל הטובים ביותר עד 2,000 שקלים, כשלראשונה יש גם אייפון ברשימה.

אייפון SE: האייפון הזול ביותר שניתן להשיג

הוא הושק לאחרונה עם תג מחיר של פחות מ-2,000 שקלים, כשבאידיגיטל הוא זמין במחיר של 1,959 שקלים בלבד. הדגם החדש מביא איתו בשורה לצרכנים שעד כה נמנעו לרכוש אייפון בשל מחירו היקר. הוא מציע מארז זהה לזה לשל האייפון 8, לרבות מסך בגודל 4.7 אינץ' עם פאנל מסוג IPS וטכנולוגיית TrueTone המתאימה את גווני המסך בהתאם לתאורת הסביבה. בחלקו התחתון ניתן למצוא את כפתור הבית המוכר עם קורא טביעות אצבע. בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים של מכשירי הדגל הנוכחיים, מה שהופך אותו לסמארטפון עוצמתי במיוחד. הפשרות באות לידי ביטוי בעיקר במסך, שמגיע ברזולוציה נמוכה יותר ועם שוליים רחבים, וכן העיצוב המיושן של האייפון 8. עם זאת, אפל צפויה לעדכן אותו לגרסאות העדכניות ביותר למשך מספר שנים, וזאת הודות לחומרה המתקדמת.

A71 של סמסונג: מערך צילום וביצועים מתקדמים

סדרת ה-A של סמסונג נוצרה ופותחה כדי להתחרות בהיצע המכשירים הזול שיש בשוק כמו של שיאומי. הסדרה מציעה את כל המעלות של חברת סמסונג: בנייה מצויינת ותוכנה מתקדמת. ה-A71 מגיע עם מסך בגודל 6.7 אינץ' ברזולוציית FullHD+ עם פאנל מסוג SuperAmoled וציפוי זכוכית גורילה 3. בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 730, לצד שישה גיגה זיכרון RAM. מערך הצילום האחורי כולל ארבעה חיישנים: חיישן ראשי של 64 מגה פיקסל עם עדשה רחבה, חיישן 12 מגה פיקסל עם עדשה רחבה במיוחד, חיישן 5 מגה פיקסל לצילומי מאקרו וחיישן אחרון של 5 מגה פיקסל לצילומי עומק. המצלמה הקדמית כוללת חיישן 32 מגה פיקסל. עוד הוא כולל קורא טביעות אצבע מתחת למסך, סוללה בנפח 4,500 מיליאמפר-שעה והטענה מהירה. ניתן למצוא אותו במחיר של 1,949 שקלים ברשת סאני, י

עוד בוואלה!

עם עודף מ-2,000 שקלים: בדקנו את האייפון SE

לכתבה המלאה
galaxy a71. יח״צ,
מערך צילום וביצועים מתקדמים/יח״צ

LG V40: ביצועי מולטימדיה מתקדמים

ה-V40, סמארטפון שפונה לקהל המשתמשים "המקצועיים", אלו שחורשים על הסמארטפון שלהם. הוא מגיע עם מסך OLED בגודל 6.4 אינץ' ברזולוציית QHD+. בלב המכשיר נמצא את ערכת השבבים סנאפדרגון 845 לצד 6 של זיכרון ראם ו-64 או 128 גיגה של זיכרון אחסון. יתרון נוסף הוא מעבד אודיו המשדרג את חווית השמע באוזניות. מערך הצילום כולל שלושה חיישנים: חיישן 16 מגה פיקסל עם זווית צילום רחבה של 107 מעלות ומפתח צמצם של F/1.9 ואילו החיישנים האחרים 12 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם F/1.5 וחיישן נוסף טלפוטו עם מפתח צמצם F/2.4. בחזית נמצא מערך צילום כפול בעל זוג חיישנים, 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של F/1.9 ו-5 מגה פיקסל עם זווית צילום רחבה של 90 מעלות ומפתח צמצם של F/2.2. את ה-V40 ניתן למצוא ב-1,979 שקלים ביבוא רשמי.

LG V40 - חזית. מייקי לוי, מערכת וואלה!
ביצועי מולטימדיה מתקדמים/מערכת וואלה!, מייקי לוי

נוקיה 9: העוצמתי ביותר ברשימה

מדובר במכשיר הדגל הנוכחי של נוקיה שהושק לפני מעל לשנה. הנוקיה 9 הוא בין הסמארטפונים המשתלמים ביותר ברשימה, שכן הוא מגיע עם מסך בגודל 6 אינץ' ברזולוציית FullHD+, ציפוי זכוכית גורילה 5 נגד שריטות ושברים, ופאנל מסוג OLED הנחשב לאיכותי במיוחד. בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 845, לצד 6 גיגה זיכרון RAM. עוד הוא מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 10 העדכנית, ומערך צילום מתקדם הכולל חמישה חיישנים של 12 מגה פיקסל, חיישן עומק, וחיישן קדמי של 20 מגה פיקסל. עוד הוא מגיע עם קורא טביעות אצבע מתחת למסך, טעינה אלחוטית והטענה מהירה. ניתן למוא אותו במחיר של 1,999 שקלים ביבוא רשמי.

נוקיה 9. מייקי לוי, מערכת וואלה!
עוצמתי, מערכת הפעלה מתקדמת ומחיר נמוך/מערכת וואלה!, מייקי לוי

Mi 10 Note Lite: סוללה עוצמתית ומחיר אטרקטיבי במיוחד

ה-Mi 10 Note Lite מגיע עם מסך בגודל 6.47 אינץ' ברזולוציית FullHD+, ציפוי זכוכית גורילה 5, ויחס מסך - גוף של 91.4%. בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 730, ו-6 גיגה זיכרון RAM, כשהוא תומך בשני כרטיסי סים. מערך הצילום האחורי כולל ארבעה חיישנים: 8 מגה פיקסל עם זווית רחבה, חיישן 5 מגה פיקסל לעומק שדה, חיישן ראשי של 64 מגה פיקסל וחיישן 2 מגה פיקסל מאקרו. למרות שהאייפון SE הושק לפני פחות מחודש, ה-Note 10 Lite הצליח להתברג כסמארטפון החדש ביותר ברשימה. עוד הוא מגיע עם קורא טביעות אצבע מתחת למסך, סוללה בנפח של 5,260 מיליאמפר-שעה הנטענת באמצעות הטענה מהירה ומערכת הפעלה אנדרואיד 10. הוא נמכר ביבוא רשמי של המילטון ב-1,699 שקלים.

mi10 note lite. יח״צ,
סוללה עוצמתית ומחיר אטרקטיבי/יח״צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully