וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת דונלד טראמפ והרשתות החברתיות: סנאפצ'אט תפסיק לקדם תכנים של טראמפ

3.6.2020 / 21:55

אחרי טוויטר, הגיעה תורה של סנאפצ'אט: בתגובה לציוצי דונלד טראמפ שעוררו סערה, ב-Snap הודיעו כי מעתה יפסיקו לקדם את תכני טראמפ בפלטפורמה. קמפיין טראמפ בתגובה: "מעודדים את המשתמשים להרוס את אמריקה"

סערת טראמפ והרשתות החברתיות מסרבת להירגע: חברת Snap האחראית על פלטפורמת סנאפצ'אט הפופולרית בארצות הברית, הודיעה כי חשבונו המאומת של דונלד טראמפ, נשיא ארצות הברית, לא יקודם בתוך הפלטפורמה בעקבות התבטאויותיו בשבוע שעבר.

כזכור, הרשת החברתית טוויטר סימנה בשבוע שעבר ציוצים של טראמפ. הציוץ הראשון התייחס ל"עובדות לגבי ההצבעה דרך הדואר", והוא סומן כציוץ שדורש בדיקת עובדות. בציוץ השני, טראמפ איים לירות על המפגינים במינסוטה ואז סומן כ"מאדיר אלימות".

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ. 1 ביוני 2020.. רויטרס
קמפיין טראמפ בתגובה: ״מסיתים את המשתמשים לאלימות״/רויטרס

כנקמה, חתם טראמפ על צו נשיאותי נגד הרשתות החברתיות. הצו הסיר את ההגנות שהיו על הרשתות החברתיות מפני תביעות על תכנים שלא הוסרו בטענת "תום לב". כלומר, הצו מעלה את האחריות של הרשתות החברתיות לסינון התוכן, מה שמקשה עליהן בפעולות הסינון.

עוד בוואלה!

״החזירו לחנות מיד״: אפל נועלת את האייפונים שנגנבו בביזות בארה״ב

לכתבה המלאה

בהודעה מטעם Snap נמסר: "אנחנו לא מקדמים את תוכן הנשיא בפלטפורמת ה-Discover של סנאפצ'אט. אנחנו לא נגביר את הקולות שמסיתים לאלימות גזענית, ואי צדק על ידי מתן קידום בחינם ב-Discover. לאלימות ולאי צדק אין מקום בחברה שלנו ואנחנו עומדים יחד עם כל מי שמחפש שלום, אהבה, שוויון וצדק באמריקה".

לטראמפ מעל למיליון וחצי עוקבים בפלטפורמה, ובשנה האחרונה שילש את כמות העוקבים שלו, בין היתר הודות לקטגוריית ה-Discover. בקמפיין של טראמפ סיפרו בשבוע שעבר ל-Bloomberg כי הם מעריכים כי הקהל הצעיר שעוקב אחרי טראמפ בסנאפצ'אט, יצביע לראשונה בבחירות 2020.

מפגין נושא דגל ארה"ב הפוך במחאה בעיר מיניאפוליס על הרג העצור השחור ג'ורג' פלויד, 28 במאי 2020. AP
אחרי טוויטר, כעת הגיעה תורה של Snap/AP

בהצהרה ששלח יו"ר קמפיין טראמפ, בראד פרסקייל, אמר בתגובה למהלך: "מדובר בניסיון לתקן את בחירות 2020, תוך שימוש לא חוקי במימון התאגידי לקידום ג'ו ביידן ודיכוי הנשיא טראמפ. מנכ"ל סנאפצ'אט הרדיקלי, אוון שפיגל, מעדיף לקם סרטוני מהומות שמאל קיצוני ולעודד את המשתמשים להרוס את אמריקה מאשר לחלוק את דבריו החיוביים של טראמפ בנושא אחדות, צדק, וחוק וסדר", אמר פרסקייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully