וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו כמה האוזניות שלכם מזוהמות: צפו בטריק הפשוט להסרת לכלוך מאוזניות שהפך לויראלי

5.7.2020 / 0:02

יותר מ-2.4 מיליון משתמשים צפו בסרטון הקצר שמראה כיצד יש להסיר לכלוך מצטבר מאוזניות - אך מה שיוצא משם באמת קשה לעיכול

@cleanthatup

חשבון הטיקטוק Cleanthatup, הנוהג לשתף טיפים קצרים לניקיון, פרסם סרטון המציג שיטה פשוטה וגאונית להסרת הלכלוך המצטבר באוזניות - וזכה ליותר מ-2.4 מיליון צפיות.

לעיתים רחוקות קורה שאנחנו יוצאים מהבית ללא אוזניות. אנחנו משתמשים בהן כל יום, כמה פעמים ביום - לביצוע שיחות עבודה, האזנה לפודקאסטים ומוזיקה בנסיעות או - ואולי בעיקר - כשאנחנו מתאמנים בחדר הכושר. הבעיה היחידה היא שכל אותו זמן הן נכנסות ויוצאות מהאוזן שלנו וצוברות לעצמן לכלוך ואבק שקשה מאוד להסירו. אז כן, לחלקנו כבר יצא להעביר עט או קיסם כדי להוציא לכלוך תקוע בדפנות, אך הסרטון הבא מוכיח שזה ממש לא מספיק.

טריק לניקיון אוזניות. טיקטוק, Cleanthatup, צילום מסך
איך לנקות את האיירפודס/צילום מסך, טיקטוק, Cleanthatup

הטריק שלפניכם ישאיר את האוזניות שלכם נקיות ללא רבב. הבעיה היחידה היא שאם תעשו זאת פעם אחת, לא תוכלו להפסיק עוד אחרי שתגלו מה בדיוק נכנס לאוזניים שלכם על בסיס יומי. בסרטון שכותרתו "כיצד לנקות את האיירפודס שלכם", מסביר הדובר שעליכם תחילה להעביר קיסם סביב החלק הפנימי של האוזניות על מנת להסיר את חתיכות הלכלוך הגדולות יותר שמסתתרות לאורך הקצוות. השלב השני הוא החשוב ביותר - יש לקחת קצת בצק פלסטלינה או דבק פלסטלינה, לגלגל אותו לכדור ולהדביק אותו בעדינות לפתח האוזנייה. לאחר מכן יש להסירו ולחזור על הפעולה שוב ושוב עד שכל הלכלוך המצטבר יידבק לבצק ויוסר. את התהליך יש לסיים על ידי מריחה של מעט חומר ניקוי עם מקל אוזניים על האוזניות לפני שאתם מניחים להן להתייבש.

טריק לניקיון אוזניות. טיקטוק, Cleanthatup, צילום מסך
השלב החשוב באמת/צילום מסך, טיקטוק, Cleanthatup

ברשת נרשמה התלהבות מהשיטה - כולל כמה אנשים שהביעו גועל ממה שגילו כשניסו להסיר את הלכלוך המצטבר מהאוזניות שלהם. אחד כתב: "זה אכן עובד. ניסיתי את זה וזה עבד מעולה". אחר שאל: "מעניין מדוע זה כל כך מספק?". אנשים אפילו הציעו שמות לזוהמה שיצאה להם מהאוזניות, כמו "גבינה אנושית" ו"פרמזן אנושי". איכסוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully