וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפריצה הטכנולוגית האחרונה לעובדים מהבית": כך תעבדו עם לפטופ בחצר מבלי שהשמש תסנוור את המסך

1.7.2020 / 9:35

משתמש לינקדין עלה על טריק לואו-טק מוזר אך יעיל שיאפשר לכם לעבוד מהחצר מבלי שהשמש תפריע לכם - ומכנה את הפתרון שלו "כפריצה הטכנולוגית האחרונה לעובדים מהבית"

מערכת וואלה!

בסרטון: כך תנקו מקלדת של לפטופ

שיעור האבטלה בישראל ממשיך להיות גבוה (23.5% נכון לזמן כתיבת שורות אלו), אך ברי המזל שחזרו לעבוד (או מעולם לא יצאו לחל"ת) מצאו עצמם ודאי עובדים זמן רב מהבית. זה בטח הרגיש לכם כמו חלום בשבועות הראשונים - אך בעוד בימי הפוסט-קורונה היינו לפחות סופגים קצת שמש בדרך למשרד או בהפסקת הצהריים, כיום אנחנו מוצאים את עצמנו כלואים בין 4 קירות מהבוקר עד הערב. משתמש לינקדאין בשום טום ווד הציע לנצל את העבודה מהבית כדי לצאת לעבוד בחוץ - בפארק צמוד לבית או אפילו בחצר האחורית אם יש לכם. אבל כל מי שכבר ניסה לעבוד בחוץ, אל מול השמש היוקדת, הבין שמה שנשמע טוב כרעיון - לא נוח בשום צורה במציאות. השמש חמה מדי, מסנוורת מדי ולא מאפשרת לך לראות שום דבר על המסך, לא משנה כמה תשחק עם הזווית והבהירות שלו.

טום ווד היקר ממליץ לא לוותר על חוויית העבודה באוויר הצח ומציע פתרון אותו הוא מכנה "הפריצה הטכנולוגית האחרונה לעובדים מהבית" - ועל אף שזה קצת מוזר ומוגזם, זה אשכרה עובד.

הפתרון הלואו-טקי שלו הוא להכניס את הלפטופ לקופסת קרטון פתוחה שתגן עליו מהשמש. הטריק שלו כל כך פשוט וגאוני שברשת רבים מיהרו לאמץ אותו ולשתף תמונות שלהם עובדים מתוך קופסת קרטון. חלק הודו שקיבלו השראה מווד ואחרים טענו שחשבו על זה קודם. אחרים מצאו גם כלים אחרים שיכולים להסתיר את השמש ואולי אפילו לאפשר גישה נוחה יותר למחשב.

טריק לעבודה מהחצר. Tom Wood, צילום מסך
מחשב בתוך קופסת קרטון - פשוט וגאוני/צילום מסך, Tom Wood

טום ווד כתב בפוסט שלו: "הפריצה האחרונה בטכנולוגיית העבודה מהבית: כשאתה עובד מהבית ורוצה ליהנות קצת מהשמש ואתה לא מסוגל לראות את מה שמופיע על המסך - השג את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר - קופסת קרטון. אני יכול לעטוף את המחשב שלי ולעבוד בחוץ בלי שום בעיות".

Tom Wood. Tom Wood, צילום מסך
אנשים אימצו את השיטה שלו/צילום מסך, Tom Wood

הפוסט המשעשע של ווד זכה ליותר מ-50 אלף לייקים וקיבל יותר מ-3,400 תגובות. הפוסט הפך לויראלי גם בפלטפורמות אחרות וכלי תקשורת סקרו את הסיפור בהרחבה. כמובן שהיו כמה שלא התלהבו מפתרון הקסם. כמה משתמשים טענו שהמחשב הנייד עשוי להתחמם יתר על המידה בקופסה ולהיהרס. ווד ציין בתגובה שהוא עובד בצל וכי יש פתחים בצדי התיבה שמשמשים לאוורור. אחרים טענו שעד כמה שזה נראה שימושי, הטכניקה הזאת לא מאפשרת הקלדה נוחה. ווד הודה שעניין ההקלדה טיפה בעייתי, אך משתמש לינקדאין נוסף התבדח כי ההקלדה תהיה נוחה יותר אם תכניסו את הידיים שלכם דרך שני החריצים בצידי הקופסה. אחרים אמרו שעד כמה שזה נשמע טוב - זה לא נראה טוב וחוששים שכל מי שיראה אותם יושבים עם מחשב בתוך קופסה בפארק יחשבו שהם לא שפויים. אולי הם צודקים... מה אתם אומרים, תנסו את זה "בבית"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully