וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מדברים בטלפון? אבא ביקש מילדיו לעשות תנועת יד - והתוצאות יגרמו לכם להרגיש זקנים

16.7.2020 / 0:25

סרטון שצבר יותר מ-2 מיליון צפיות בטיקטוק יחשוף באמצעות שאלה אחת פשוטה לאיזה דור אתם שייכים והאם אתם כבר "זקנים מדי"

ילדה מנסה לנתק טלפון קווי - ולא יודעת איך/יוטיוב

בסרטון: מה עשתה הילדה שהתבקשה לנתק טלפון קווי?

זוכרים את הסרטון הויראלי כאן למעלה בו נתנו לילדה להשתמש בטלפון קווי והיא לא הבינה מה היא צריכה לעשות איתו? אז סרטון ויראלי חדש מעניק הוכחה נוספת להבדלי הדורות - כשהפעם הוא לא רק מוכיח שילדים לא יודעים להשתמש בטלפונים ישנים - אלא שהם גם כלל לא מודעים לסימן האוניברסלי שעושים עם הידיים ל"דיבור בטלפון".

דניאל אלווראדו מניו יורק ביקש ממשפחתו להדגים שיחה בטלפון עם היד שלהם במקום המכשיר והוכיח שיש הבדל תהומי בין הדור הנוכחי לילדי שנות ה-70, ה-80 וה-90. לפני שנחשוף בפניכם איך תוצאות הניסוי שלו, בחנו את עצמכם: עשו כאילו היד שלכם הוא טלפון וענו לשיחה. עכשיו, שימו לב: אם אתם "זקנים", כנראה שתנועת היד שביצעתם הייתה עם הזרת כלפי מטה והאגודל כלפי מעלה. נו כן, הסימן המוכר. אממה, דניאל הוכיח שאם מבקשים מילדים או בני נוער שיענו לשיחה עם היד שלהם - הם יניחו את כל כף היד שלהם על האוזן, כיאה לדרך שבה מחזיקים סמארטפון.

כך המבוגרים יענו:

סרטון טיקטוק של אנשים עושים עם היד כאילו הם מדברים בטלפון. TIKTOK, צילום מסך
דניאל אלווראדו מציג את הדרך המסורתית "לענות לטלפון" (צילום מסך, TIKTOK)/צילום מסך, TIKTOK

וכך הצעירים יענו:

סרטון טיקטוק של אנשים עושים עם היד כאילו הם מדברים בטלפון. TIKTOK, צילום מסך
בתו של דניאל אלווראדו מציגה את הדרך העכשווית "לענות לטלפון" (צילום מסך, TIKTOK)/צילום מסך, TIKTOK

האב לשניים צילם את אשתו ושני ילדיו עומדים במבחן הסימנים. "כך תדעו שהזדקנתם. הסרטון מיועד לילדי שנות ה-70, ה-80 וה-90. צפו, אוקיי?", אמר דניאל בסרטון הטיקטוק שלו לפני שפנה לאישתו. "אוקיי מותק, העמידי פנים שאת מדברת בטלפון, מה תהיה תנועת היד שלך?" הוא שואל. ללא היסוס, אשתו מחקה את הדרך האוניברסלית - זרת ואגודל לפה ולאוזן. אז הוא ביקש מבתו ובנו את אותה בקשה. שני הילדים השטיחו את היד ושמו אותה על אוזנם. מר אלווארדו פנה שוב למצלמה ואמר: "אז כולנו היינו עושים ככה (מראה את תנועת הזרת והאגודל), אבל עכשיו הדור החדש עושה ככה (עם ידו השטוחה לחוצה לאוזנו)". Mind Blown!

צפו בסרטון המלא:

@guesswho_718

Even the hand gesture game has changed @kamilo.ny @guesswhos_wifey @itz_daniella12 ##LaughPause ##dadsoftiktok ##momsoftiktok ##over30 ##kids ##fyp

♬ original sound - guesswho_718

הסרטון זכה לכמעט שני מיליון צפיות כבר ביום הראשון וכמעט 8 אלף תגובות. "זה מטורף והאמת? גם עצוב", כתבה אחת ואחר הוסיף: "אני לא מרוצה מזה, אפילו לא קצת". אישה אחת ניסתה את זה על המשפחה שלה: "גם אני ניסיתי וזה נכון. אני בהלם. מרגישה ממש זקנה עכשיו".

עם זאת, לא כולם הסכימו עם תוצאות הניסוי. כמה מהנסיינים הצעירים טוענים שהם לעולם לא השתמשו ביד השטוחה. "ילידת 2001 כאן ואני גם עונה עם 2 אצבעות. מעולם לא ראיתי מישהו שענה עם יד שטוחה", כתבה גולשת ואחרת הוסיפה: "אני בת 19 ועדיין משתמשת בתנועת היד הישנה. הייתי בת 11 כשאבא שלי קנה את האייפון הראשון שלי". אחרת כתבה: "הבן שלי בן 13 וגם עשה את זה בדרך הישנה. הוא אמר 'את שומעת בצד אחד ומדברת לצד השני'. הוא לא הבין למה הייתי בהלם כשהוא קלט את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully