וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני זוג כוכבי רשת עוררו סערה גדולה אחרי שחשפו שהם אחים חורגים

4.11.2020 / 23:50

דיאנה וג'ורדי שיתפו תמונות וסרטונים רומנטיים עם 600 אלף העוקבים שלהם, שרובם ממש לא אהבו את הקשר הזה: "אתם אחים חורגים, זה מחליא"

הזוג הרומנטי בטיקטוק חשף שהם אחים חורגים/@alphafamilia/TikTok

אחים חורגים פיתחו זוגיות רומנטית והתגאו בכך בחשבון הטיקטוק שלהם. הגולשים היו חלוקים למדי לגבי המוסריות של הקשר הזה. דיאנה קאמילה אבילה וג'ורדי ונה טענו שהם נפגשו לפני שש שנים וההורים שלהם התחילו לצאת ב-2017. העוקבים שלהם ביקרו אותם על הקשר הזוגי ביניהם, אבל הם טוענים שאין בכך שום דבר רע - משום שאין ביניהם קרבת דם והם "לא צריכים אישור של אף אחד".

בסרטון שפרסמו לאחרונה הם שיחזרו את הנשיקה הראושנה שלהם, שקרתה לטענתם במהלך ערב צפייה משפחתית בסרט, כשההורים שלהם יצאו מהחדר. בסרטון נוסף בו ניסו להצדיק את הקשר שלהם הם טענו ש"פעמים רבות אחים נמשכים זה לזה". בנוסף הם טענו שעדיין לא חשפו את הקשר שלהם בפני הוריהם.

ככה נראתה הנשיקה הראשונה שלהם

לשניים יש 600 אלף עוקבים ברשת החברתית ורובם לא אהבו את הקשר ביניהם. "אתם אחים חורגים, למה אתם עושים את זה?" אחד המגיבים כתב להם. "זה פשוט מחליא", כתב מגיב נוסף והוסיף שהוא מרגיש חוסר נוחות לראות את הסרטונים. בנוסך היו גולשים שפיקפקו באמינות הסיפור שלהם וטענו שהם המציאו אותו רק בשביל ליצור עניין בערוץ הטיקטוק שלהם.

אבל לא כולם יצאו נגד הקשר הזוגי והיו גם כאלה שתמכו בהם עם תגובות בסגנון: "אני לא מבין למה הם מקבלים כל כך הרבה שנאה. אני אוהב את שניהם מאוד". דיאנה וג'ורדי הגיבו לחלק מהמגיבים על הסרטון שלהם ואמרו ש"חבל" שהם מרגישים ככה.

עוד באותו נושא

כוכב הרשת שנישק בלהט את אחותו מצא אתגר מטריד יותר - והתנשק עם אמו

לכתבה המלאה

זאת התגובה שלהם לביקורת עליהם

מה דעתכם על הקשר שלהם?

מגעיל!
יופי להם
1103 משתתפים

דיאנה סיפרה בריאיון ל-LADBIBLE שזו היתה "אהבה ממבט ראשון", אבל הם הסתירו את רגשותיהם הרבה זמן בשל המבוכה והחשש מהתגובות שיקבלו. "אנשים מאוד שליליים בקשר ליחסים שלנו", אמרה דיאנה, "קשה לאנשים להבין את הקשר שלנו, אבל אהבה זו אהבה. קשה לדעת במי תתאהב". ומה לגבי העתיד? "אנחנו לא מתכננים כרגע להביא ילדים, אבל העתיד יקבע".

ככה נראים החיים שלהם

@alphafamilia

We tried telling our parents about our love, but I got too nervous @jordievena ##HeyAngel ##duet ##fyp ##foryou ##foryoupage ##alpha ##alphabama ##stepsis

♬ Lemonade Internet Money - joy:)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully