וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצתה להראות לחברות שלה את "המרצה הסקסי" ולא שמה לב לפדיחה שלה

11.11.2020 / 23:53

חשבתם שראיתם את כל טעויות האפשרויות ששיעורים מקוונים יכולים להביא לעולם? טעיתם. סטודנטית עשתה פדיחה ענקית כשכל הכיתה והמרצה שמעה את דעתה עליו, זה נגמר עם יותר מ-5 מיליון צפיות

סטודנטית החמיאה למראה של המרצה - בלי לדעת שהמיקרופון שלה פתוח/3086484

יש כמה תחומים בחיים שלנו שנפגעו קשות כתוצאה מהקורונה, כשגם תחום החינוך לא שונה. למרות שתלמידים רבים ברחבי העולם כבר חזרו לכיתות הלימוד שלהם, בתחום ההשכלה הגבוהה רוב השיעורים עדיין מתקיימים אונליין.

יש קושי גדול להשאר מלא מוטיבציה ולהיות מרוכזים מול מורים וחברים לכיתה באותה צורה דרך מסך המחשב והזום, אבל סטודנטית אחת לא התקשתה בזכות "המרצה הסקסי" שלה, לדבריה. לרוע מזלה, הניסיון שלה לחלוק את העניין שלה בו עם חבריה חזרה אליה כמו בומרנג בצורה קורעת ויצרה סרטון נהדר שהגיע למיליוני צופים ברשתות החברתיות.

צפו ב"סרטון המפליל"

@phoebeluci9

sorry 4 exploiting u my sexy guest lecturer man, respectfully dropping out now ##zoom ##zoomuniversity ##hisfacewent? ##ScaryStories

♬ Sexy Professor Zoom Fail - phoebeluci9

בסרטון שפורסם בטיקטוק נראית הסטודנטית עושה זום על השידור של המרצה האורח ומוסיפה פרשנות: "הבחור הזה כל כך סקסי, אתן צוחקות עליי? אני אקשיב לכל מה שהוא יגיד". היא אז משתתקת כשהיא קולטת שהמיקרופון שלה לא הושתק ושהמרצה ישב בשקט והקשיב למה שהיה לה להגיד לחבריה לכיתה, כמו כל אחד אחר בכיתה.

הצעירה המבועתת המשיכה לצלם את עצמה כשהיא עם יד על הפנים וקול נוסף ברקע אומר: "אני מקווה שהיא הבינה ששומעים אותה, אבל אנחנו מקליטים, אז אם לא, היא תבין".

מרצה שקיבל מחמאות מפתיעות במהלך שיעור מקוון. TikTok/@phoebeluci9, צילום מסך
המרצה "הסקסי" מקבל את המחמאה/צילום מסך, TikTok/@phoebeluci9
סטודנטית המומה אחרי טעות מפדחת. TikTok/@phoebeluci9, צילום מסך
הרגע בו היא קולטת שהמיקרופון שלה דולק/צילום מסך, TikTok/@phoebeluci9

הסרטון הגיע ליותר מ-5 מיליון צפיות ו-8,000 תגובות כשהיא מוסיפה: "מצטערת שחשפתי את המרצה האורח הסקסי. מוציאה אותך החוצה עכשיו לכולם". הסרטון השאיר אנשים על הרצפה ואחת המגיבות כתבה: "זה העיניים שלו שבפניקה שעושות לי את זה", שנייה הציעה: "אין לך ברירה אלא לעזוב את המדינה ולהחליף את השם". אחרת הגיבה: "איך לאנשים יש את הביטחון לומר משהו כזה מבלי לעשות שלוש בדיקות אם המיקרופון שלהם עובד או לא?"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully