וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בפעם הראשונה כנראה: האמא עברה עירומה באמצע שיעור הזום של בנה

13.10.2020 / 10:06

זה כבר הפך לטרנד קצת מדאיג: באמצע שיעור אונליין נכנסה לפריים אמא של אחד התלמידים כשהיא עירומה לחלוטין בכדי לחפש בגדים בחלק האחורי של החדר. התגובה שלו מלמדת על הטראומה שעברה עליו

אמא ערומה נכנסת לחדר בזמן שיעור זום של בנה/Twitter/Mufaa6

זה נראה כאילו זה כבר הפך לרוטינה, אבל בכל פעם זה מצליח להפתיע. שיעור מקוון בזום הופסק לאחר שאמא נכנסה לחדר של בנה - כשהיא עירומה לחלוטין. המבוכה התגלתה על ידי המורה, כשכל התלמידים צופים בתלמיד ההמום.

הסרטון הועלה לטוויטר על ידי Young Simba ונראה בו ילד צעיר יושב ומקשיב למורתו בשיעור מקוון. לפתע אמו של של התלמיד נכנסת עירומה לחלוטין לפריים כשהיא מחפשת בגדים בחלק האחורי של החדר. המורה המבוהלת קראה לתלמיד שהסתכל אחורה לפני שראה את אמו. "או מיי גוד, מי זה עירומה שם? סגור את המצלמה", צעקה המורה. באותה השנייה קלטה האם את הסיטואציה וברחה משם.

צפו ברגע המביך

הסרטון, שנצפה יותר מ-6 מיליון פעמים, השאיר את הצופים בשוק מהכאוס שהתחולל שם. רבים הצביעו על התגובה של הילד: "הוא נראה כמו מי שאומר - שיט. לא עוד פעם, אמרתי לך שאני בזום", כתב אחד ושני הוסיף: "למה את נכנסת לחדר של הילד הקטן שלך בעירום?".

אחרים העירו על כך שהאמא לא צריכה להסתובב ככה בבית. "הוא יותר מדי גדול מכדי שהיא תסתובב כך. אם זו הייתה ילדה קטנה ואבא שלה, אף אחד לא היה צוחק", כתב אחד ושני הוסיף: "שאף אחד לא יסתובב בעירום ליד הילדים שלו, זה לא נורמלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully