וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שיצאה מהכלא: דוגמנית האינסטגרם הסתבכה שוב עם החוק

18.11.2020 / 0:17

כוכבת רשת אוסטרלית שנכנסה לכלא אחרי שהייתה מעורבת בסדרה של פריצות עברה על תנאי השחרור שלה כשלא שהתה בדירתה. לדבריה היא הפכה למחוסרת בית וחיה ברחוב

הדיווח החדשותי על מעצרה של דוגמנית האינסטגרם/7 NEWS

דוגמנית האינסטגרם מוניק אגוסטינו בת ה-25 נהגה להעלות לרשת תמונות נועזות שלה כשהיא נהנית מהחיים היפים שלה. הצעירה האוסטרלית צברה עשרות אלפי עוקבים בין לילה לאחר שהעלתה סלפי בו היא לבושה כקטוומן על חופי סידני ותמונתה הפכה ויראלית. היא תכננה לנצל את ההצלחה שלה כדי להרוויח כסף, אולם העולם הוירטואלי בו הייתה חיה קרס כשנעצרה על גניבה ושוד חנויות ב-2018, ישבה בכלא, שוחררה וכעת נעצרה שוב על הפרת תנאי השיחרור שלה. תמונת המעצר הנוכחית שלה מוכיחה כמה היא השתנתה מאז הפעם האחרונה שהעלתה פוסט.

מוניק אגוסטינו לפני המעצר ואחריו. Instagram/NSW Police, אתר רשמי
ככה נראתה מוניק אגוסטינו fשהתפרסמה, וככה אחרי המעצר שלה./אתר רשמי, Instagram/NSW Police

אגוסטינו נכנסה לעולם הפשע לפני שנתיים כשהייתה מעורבת בסדרה של פריצות מוזרות שהתרחשו בחוף הצפוני של סידני. בת ה-23 דאז הייתה נהגת המילוט של כמה חברים ששדדו מסעדה איטלקית בקילרני הייטס, וניסו לפרוץ לחנות ובית קפה. הם השתמשו במסיכות וניסו לפרוץ לפיצריה ב-6 בנובמבר 2018, אך הפעולות שלהם נתפסו במצלמות האבטחה. באותו היום היא נעצרה עם כרטיס אשראי גנוב כשניסתה לרכוש במקדולנדס ארוחה בשווי 11 וחצי דולר. הכרטיס נגנב מוקדם יותר באותו היום בבית הקפה. היא הודתה שגנבה ג'קט בשווי 90 דולר מחנות בגדים ובהחזקת סכין, סמים מסוג מת' ודיאזפאם.

היא נשלחה לכלא ל-18 חודשים, עם תקופה של שישה חודשים בהם לא הייתה יכולה להשתחרר, אלא שעם הזמן שהיא כבר ריצתה, היא שוחררה בתחילת השנה. כעת המשטרה מאשימה אותה בעבירה על תנאי השיחרור בערבות שלה - ממעצרה על עבירות נוספות שביצעה מאז. אגוסטינו הופיעה בשבוע עבר בבית המשפט המקומי בסידני, שלושה שבועות לאחר ששוחררה בערבות. בתקשורת המקומית דווח שהיא נעצרה שוב על ידי המשטרה בתחילת יולי כשברשותה היו מסמכים, כרטיסי אשראי ואף כרטיסי קופת חולים גנובים. היא הואשמה בשני סעיפים של אחזקת רכוש גנוב וגניבת זהות והייתה אמורה לחזור לבית המשפט בתאריך מאוחר יותר. היא נמצאה כשברשותה שתי קופסאות של תכשיטי גברים וחפתים, בתוך המכונית שלה באליס סטייט שבהאריס פארק.

אגוסטינו, שעבדה בעבר בחברת רואי חשבון מובילה, סיפרה לבית המשפט שהיא כעת גרה ברחוב אחרי ששוחררה בערבות ב-16 באוקטובר. התביעה איימה לבטל את השיחרור בערבות שלה כשהשוטרים פיקפקו באמינות המידע שמסרה וטענו שהיא הייתה אמורה לגור במראיונג שבצפון מערב סידני. "השוטרים ניסו למצוא אותה בכתובת שלה", אמר התובע, "הם לא הצליחו למצוא אותה בכתובת הזאת והחשש הוא שהיא לא גרה שם בכלל".

מוניק אגוסטינו. Instagram, צילום מסך
נהגה לחיות את החיים הטובים בצילום מתוך חשבון האינסטגרם שלה/צילום מסך, Instagram

אגוסטינו,שהיא כיום אמא יחידנית לבן, התחננה להזדמנות נוספת מבית המשפט, כשהיא מתחייבת לגור בפראמטה הסמוכה ולהתייצב מול השוטרים בתאריכים שיקבעו לה. השופטת הקלה מעט את תנאי השחרור של אגוסטינו, אך אמרה כי היא חייבת לעמוד בתנאי השחרור בערבות החדשים שלה.

הפריצות שלה לפני שנתיים תועדו ושודרו במהדורות החדשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully