וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברכה משמיים: זה מה שקרה לדוגמנית שקיבלה לייק מהאפיפיור

9.1.2021 / 0:01

אחרי שהעלתה תמונה סקסית וקיבלה במפתיע לייק מהחשבון הרשמי של האפיפיור, החשבון של נטליה גאריבוטו צבר עוד 600 אלף עוקבים והעסקים שלה רק הולכים ומתרחבים: "זה נתן לי ביטחון להעלות תמונות שלי עם יותר בגדים"

בווידאו: האפיפיור מכריז על תמיכה בנישואים אזרחיים להומואים/צילום: רויטרס

לפני חודשיים תמונה סקסית שהועלתה לחשבון האינסטגרם של הדוגמנית הברזילאית נטליה גאריבוטו, בה היא לבושה בלבוש מינימלי ליד לוקר של בית ספר, זכתה ללייק מהחשבון הרשמי של האפיפיור.

סביר להניח שזה לא היה האפיפיור בעצמו שעשה לה לייק אלא מישהו מהצוות שלו, אבל אותו לייק גרם ללא מעט בדיחות ברשתות החברתיות. לאפיפיור פרנציסקוס יש 7.4 מיליון עוקבים באינסטגרם, אבל הוא לא עוקב אחרי אף אחד אחר והוא לא עשה לייק לשום תמונה אחרת."הנושא נחקר מקרוב מול אינטסגרם", אמר גורם בוותיקן לסוכנות הידיעות הצרפתית, אחרי השערה ולפיה ייתכן שמישהו החבר בצוות הסושיאל של הוותיקן עשה בשוגג לייק לתמונה החושפנית בזמן שגלש על החשבון של האפיפיור. הותיקן אישר בחודש שעבר לגארדיאן כי: "אנחנו יכולים לפסול כי הלייק הגיע מהאפיפיור עצמו, וביקשנו תשובות מאינסטגרם". רוברט מיקנס, העורך של העיתון הקתולי לה קרואה סיפר: "האפיפיור הוא לא דונלד טראמפ, הוא לא יושב כל היום עם הטלפון והמחשב. אין לו שום קשר לזה, זה מישהו ממחלקת המדיה שלו, ואיך זה קרה? מי יודע".

זו התמונה לה עשה האפיפיור לייק

"אני הולכת לגן עדן", צייצה אז הדוגמנית אחרי שאחד מעוקביה חדי העין העלה צילום מסך שבו נראה פרנציסקוס בין הרבים שעשו לייק לתמונה- אבל בנוסף להנאה מהסיטואציה, הדף של גאריבוטו קיבל דחיפה מרשימה במספר העוקבים.

אני הולכת לגן עדן!

בריאיון שהעניק לפייג' סיקס, סיפרה גאריבוטו כי היא מחשיבה את עצמה כאדם מאמין והולכת לכנסייה, והייתה בהלם מהקשר הראשוני אל העמוד של האפיפיור כי זה משהו שבשבילה היה "דבר גדול". תשומת הלב והכתבות בתקשורת הוסיפה לה 600 אלף עוקבים נוספים, וכעת יש לה 2.7 מיליון כאלה, מה שמאפשר לה יתרון נוסף בהשגת עסקאות מחברות שונות. היא מספרת כי: "אני מרוויחה כסף מאינסטגרם וזה נתן לי ביטחון להעלות תמונות עם יותר בגדים ולהשיג עסקאות באופנה".

בנוסף להיותה דוגמנית גאריבוטו היא גם גיימרית ויש לה חשבון מצליח בטוויץ', שם היא אפילו אירחה לאחרונה אירוע מיוחד בו סיפרה לעוקבייה על בנקאות דיגיטלית וכיצד לדאוג לביטוח רפאוי נכון - תןך כדי שהיא משחקת "קול אוף דיוטי".

קיבלה לייק מהאפיפיור ועכשיו היא פורחת

הבטיחה להעלות תמונות עם יותר בגדים

בואו נראה אם היא תקיים את הבטחתה

אבל בנתיים נראה שלמי שמפעיל את חשבון האינסטגרם של האפיפיור יש כבר דוגמנית מועדפת חדשה - לפני כשבוע התפרסם כי דוגמנית עירום נוספת קיבלה ממנו לייק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully